37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Eller er det bare viss barnet har hard mage? Er litt usikker.
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 det er vel bare om barnet ikke har avføring hver dag og om det er hard avføring
Mammaen til Turid Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 tja... malt er jo ikke farlig.. jeg ville hatt i en t-skje per dag i tilfelle.. gjerne i kveldsflaska.. jeg prøvde å gå ned til annenhver dag, men endte med å faktisk øke dosen..!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Gutten min var flaskebarn hele sitt første leveår og vel så det, og fikk aldri en eneste flaske med malt i. Han bæsjet hver eneste dag Såfremt barnet ikke har hard mage, skulle det ikke være nødvendig med malt, nei.
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Så man trenger ikke ha i kvar flaske?
mizz25 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Æ syns du ska gjør det te en vane å ha malt ihvertfall i ei flaske =) malt e kun sunt =)
Leontine Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Førstemann var flaskeunge og vi hadde ALDRI malt i. Nr. 2 få nå litt av og til fordi jeg har lite melk, og vi bruker ikke malt til henne heller. Ingen av dem har vært plaget med magen. Dersom de bæsjer som normalt og ikke plages med magen, hvorfor skal man da bruke malt?
skimre Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 man BØR vel ikke ha malt i en flaske hver dag??? -og malt er sunt??? Malt er stivelse brytt ned til sukkerarter, og er da ikke noe babyen trenger? malt kan brukes hvis man har problemer med avf. man kan likegjerne bruke lactulose... mme er tilsatt de vitaminer og mineraler små babiser trenger, så jeg syns ikke man skal anbefale malt hvis babyen ikke har hard avf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå