Gå til innhold

begynner han å bli syk?:( 5 1/2 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var vi en tur på senteret, han sov i bilen på vei hjem igjen (ca 25 min) så kl halv tre lå jeg han, og han sov til 17(!!) da vekket jeg han, i og med at han skal legge seg i syv tiden! sov da til 8 i dag tidlig. I dag har han sovet masse, 3 lange lurer og syns han har virket litt slapp og sutrete. men på høyre siden under haken på brystet ( der som haken treffer overkroppen når han ser ned) har han litt utslett, sikkert fordi han slever endel.. men nå ligger han og klør og klør i søvne!!! hva kan dette være? var hos en vennine som har en gutt som har hatt vannkopper, men var ikke med de lenge.. men er førstegangs! så vet ikke:(

noen som har noe råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde han gutten der vannkopper da?? hvis han e smitta av vannkoppan,så kommer ikke det før ca etter 14 daga... Har han feber da? Syns det e drygt å dra med en så liten te noen som har/har hatt nylig vannkopper... Mini hadde vannkopper da han va ett år,å dattra mi da ho va 6 år,å må si at det ikke va noe særlig å ha en så liten med vannkopper.. det klør noe sykt masse,å kan lov dæ at da får han ikke sov.. :-//

Skrevet

1 uke siden, så er sikkert ikke det da. Og han har ikke feber. Jeg vet hva meningen din er, men var ikke det jeg spurte om og jeg trenger ikke å forklare for deg hvorfor vi var der. Det kan være mange grunner til det.

men takk for at du svarte uansett!!:)

Skrevet
;)
Skrevet

nå mizz min sønn som nå er 8 år fikk vankopper når han var 4-5 mnd og det gikk faktisk mye mer smertefritt en med søstra som var 3 .... men når det er sagt anbafaller en at de ikke får vannkopper før året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...