Gå til innhold

3 barns mamma ??

mamma-til-to-gulljenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann ønsker oss kanskje barn nr.3 en gang - snart ? .... skuffet ble jeg av reaksjonen til min familie når vi pratet åpent om det. Angret på det etterpå - at jeg sa noe som helst! det var mere som "huff skal dere ha enda en....... " fy søren! ble så lei meg jeg!!! og forbanna når jeg tenker på det!!! jeg har to nydelige jenter fra før, aktive ja, men ikke noe unormalt med dem nei! skulle nesten tro de var helt håpløse ettersom jeg fikk en slik reaksjon fra familien. Så det overskygger liksom gleden om å få et barn til... foreløbig hvertfall. Noen som har opplevd det samme eller noe i den dur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 barn er jo helt vanlig i dag...folke er rare..min tante har 7 sv bak seg og 5 barn..svigermoren vart kjempe lei seg for hvert svangerskap over nr 2...men for hver baby som kom var det ingen som var så overlykkelig som henne..min mor banket hardt i bordet første gang eg var gravid og sa neste gang..er du gravid? håper inderlig ikke det..det hadde vert veldig dumt...men hun skryter av banrebarna til alle og klarer ikke en uke uten å se oss...sier til min mor at vi ønsker så mangen barn som kroppen min tåler..da blir hun helt i fra seg og sier at 3 holder i massevis...skal vedde på at hun blir overlykkelig når nr 5 og 6 kommer også:) ikke bry deg om dem og kos deg med å planlegge nr 3:)

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 3 men har ikke fortalt det til familien ennå. Jeg gruer meg litt, for jeg regner med at jeg får en del av de samme reaksjonene som du har fått - ikke fra mamma og pappa, men fra søsken! Men i det store og hele så betyr det svært lite hva andre mener, det er kun min mann og jeg som vet hva som er riktig for oss, og akkurat nå så er det å få nr. 3.

Jeg tror det er viktig å følge det man selv mener er riktig, og jeg vet at hadde jeg hørt på mine søsken for 10 år siden så hadde jeg ikke vært gift med den herlige mannen som jeg er gift med i dag! Så feil kan de ta :-) De er kanskje ikke helt fornøyd med svogeren sin, men jeg kunne ikke ha vært mer lykkelig! Så dersom du og din mann ønsker dere flere barn og er enige om at det er det riktige for dere, så kommer dere til å angre om dere ikke prøver å få et barn til. Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk til dere begge som har svart! Godt å høre at det ikke er meg som er "gal".... :-)

Skrevet

håper det klaffer fort:) du trenger jo ikke si noe før du må..heller kose deg med graviditeten før alle kommentarene kommer:) syntes heller de som sier 3 barn er for mye er litt gal...i dag føder en norsk kvinne i snitt 1.9 barn..tallene ellers i europa er også lave....om 65 år vil europa bli halvert viss denne utvikklingen fortsetter.....flott at noen vil føde mere enn 2 da:) håper inderlig vi er så heldig å få mangen små...barn er fantastisk...bare skriv her inne når du blir lei av kommentarene:) her er det koselige damer som har både 5-6 og 7 barn...kan tenke meg de har fått en del kommentarer ja:) kusina til min far har 10 barn på 19 år (nei hun er ikke med i noen sekt hun bare elsker barn) de andre søskene hennes har en 7-8 barn hver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...