Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er forlangt å kjøre på ferie i tre timer med to måneder gammel baby? noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på....

Skrevet

Jeg syns ikke det er langt. Vi kjørte fra oslo til steinkjer med 3 mnd gammel baby... Tok maaange pauser og med en overnatting på vei opp da. Kan jo ta en god pause midt i om babyen blir lei. Ta seg god tid og følge babyens signaler :-)

Skrevet

Det er ingen problem. Pass bare på at dere stopper ofte slik at babyen får strekt seg litt og flyttet på seg slik at han eller hun ikke sitter i samme stilling hele veien.

Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Og om ungen sover hele tiden kan dere kjøre hele veien uten å stoppe.

Snakket med fysioterapauten om det før vi tok en tur til sverige med 6 uker gammel baby. Hun sa det var greit så lenge det ikke er noe man gjør ofte.

Skrevet

ikke noe problem..;)

jeg dro på hytten med en 3 uker gammel baby..;) tok ca 2 timer å kjøre... men da hadde jeg et stopp på fergen og et stopp til for å gi ham mat..;) kjør på babyens premisser dere så går det helt fint. tre timer er jo ikke mye

Skrevet

Jeg har ikke fått enda, så jeg VET jo ikke, men vil virkelig ikke tro 3 timer er for mye. Når jeg skal hjem fra sykehuset har jeg 2 timers kjøring forran meg...

Skrevet

Hmmmm, vi kjørte 10 timer med 2 1/2 mnd gammel bebis. Helsesøster sa at så lenge dette ikke akkurat var en daglig aktivitet var det bare å kjøre. Barnet ville selv si i fra om sult og evt ubehag. Høres jo egentlig logisk ut. Det gikk forøvrig strålende.

Skrevet

Tre timer er ingen fare. Vi har gjort det ofte siden besteforeldrene bor 3 timer unna. Bruker å time det sånn at han har vært litt våken først. Mater og skifter på rett før vi drar, og da sover han stort sett hele veien.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...