hebbe lille, fødeklar Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei Jenter.. Har dere satt av dagen i morgen? Må vite om det kommer noen så jeg ikke blir sittende alene, kunne jo vært litt stusselig.. Hvordan går dere med dere fødeklare, noe som skjer????? Klem nina
*lille blomst* Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Heisann heisann:) om ikke det skjer noe i løpet av et halvt døgn, ja da kommer jeg iallefall:) ser ikke ut som om du blir alene... hehe... Vi ses nok i morgen ja:) Klem fra Siri
hebbe lille, fødeklar Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Bra:) Prates i morgen! Klem:)
julibaby Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg kommer hvis ikke noe skjer i løpet av den neste timen;) -Line-
2 x gull Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg kommer. På to hjul i svingen! Snakkes, gleder meg til å se dere! Linn
karins81 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Heisann alle sammen! Jeg kunne desverre ikke komme på treff i dag! Har fått besøk. Jeg reiser til Egypt på søndag og blir borte i 14 dager så da kommer jeg ikke på neste treff heller! Derfor må jeg bare ønske alle fødeklare lykke til med fødsel, og ha en fortsatt god sommer! Har forresten fått kjøpt barnevogn i dag så nå er jeg super fornøyd!!! Gleder meg til å treffes igjen! Kos og klem fra Karin&Linnea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå