Gå til innhold

nattbleier som ikke lekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 10,5 kg tisser full bleiene sine på natta. begynner å bli litt lei av å hente opp våt unge om morgenen. Har bytta fra 7-14 bleier og over til 10- 16 kg, men alikevel er bleia helt full og lekk om morgenen.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dattra vår på 12,6 kg bruker om dagene 10-14 kg (nr5)

om natta 13-20(nr 6) Libero pants

dei sitter helt fint selv om hun er ikke 13 kg ennå

hun har vannflaska si i senga da , drikker mye

hun er 2 år

vi bgynte med det etter at dei vanlige bleier rakk ikke

Skrevet

gi mindre å drikke kansje...

Skrevet

Kan virkelig anbefale First Price bleiene jeg.. de koster halvparten så mye, og er dobbelt innhold..

men jeg hadde samme problem som deg jeg også, da brukte jeg libero.. og det ble faktisk bedre av first price altså!

believe it or not:)

Skrevet

Vi bruker Pampers nr 4, de er vel fra 7-18 kg tror jeg. Hedda har aldri vært våt på morgenen, selv om bleia ofte er veldig full og tung. (Hedda er ca 11,5kg)

Skrevet

jeg bruker libro bleie nr 5 på dagen og bleie nr 6 (12-22 kg) på natt. har kunn hadd 1 uhell hittel å d var faktisk i dag. har brukt bleie nr 6 på natta i 4 mnd nå:)

Skrevet

Var ei som hadde et bra tips for ikke så lenge siden her på siden...

Visst ingen papirbleir funker skikkelig, og du ikke vil prøve deg på tøybleier (vi bruker bambus med ullbukse utenpå, og har aldri hatt antydning til lekasje. Med papirbleier hadde vi lekasje en gang i blant) så kan du ha en slik ullbukse utenpå papirbleia. De er i ubehandla ull innsatt med lanolin (det må du gjøre ca en gang i mnd, eller litt sjeldnere) og holder utrolig godt på fuktighet! Disse har vi og er veldig fornøyd!

http://www.bykatari.no/productdetails.php?product=154&kategori=15

eller med kange bein

http://www.bykatari.no/productdetails.php?product=158

Skrevet

Takk for gode råd. Skal prøve ut litt forskjellig og se om det hjelper:)

Skrevet

når jeg var på butikken og kjøpte bleier i uken såg jeg pampers active med ekstra natt lag... det var de store kartongene m bleier på obs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...