Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Johanne og Sofie får en liten bror eller søster. Vi er helt blanke på navn, liker liksom ingen.. Pappaen liker Leo og Leah.. Men jeg vet ikke om de navnene passer inn..
prebs Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Johanne og Sofie er nydelige navn - synes tredjemann må få sin egen bokstav. Leah er pent, jeg liker ikke Leo. Noen forslag jeg synes passer: Ludvig Kasper Mathias Tobias Mads Philip Anders Nicolai Henrik Marius Fredrik Helene Henriette Eline Thea Kristine Mathilde Agnes Pernille Louise Marte Martine
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Johanne, Sofie og Leah syns jeg blei litt feil... ;o) men smak og behag!! =) Hva med Johanne, Sofie og Julie Johanne, Sofie og Sunniva Johanne, Sofie og Tiril Johanne, Sofie og Amalie Johanne, Sofie og Madelen... huff nå står d stille her !! =) guttenavn, der er jeg BLANK altså,sliter sjøl... !
Alle gode ting er tre:) Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Joakim/Joachim Jacob Sander Simen Janne Jannicke Sandra Silje Nora Birk Olai
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Leo og Leah passer ikke inn nei... Johanne og Sofie er klassiske navn, mens Leo og Leah er typisk trendnavn. Hva med: Bendik Gustav Edvard Herman Henning Oscar Margrete Caroline Elisabeth Olivia Othilie
Molla-67 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Johanne, Sofie og Rose Johanne, Sofie og Emma Johanne, Sofie og Jenny Johanne, Sofie og Pernille Johanne, Sofie og Benjamin Johanne, Sofie og Emil Johanne, Sofie og Jakob
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Syns Leah kan passe inn, men ikke Leo da er Leon bedre. Ville prøvd å finne et litt gammelt navn som har blusset litt opp i det siste. Føler det vil være litt i samme sjanger som Johanne og Sofie. Ella Jenny Alma Ada Ingrid Otilie Matilde Elisabeth Jakob Isak Tobias Iver Teodor Olai Peder Noen du liker?
grace&hope Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Johanne, Sofie og Thelma Johanne, Sofie og Alma Johanne, Sofie og Otelie Johanne, Sofie og Louise/a Johanne, Sofie og Helene/a Johanne, Sofie og Olea (min favoritt!!) Johanne, Sofie og Niklas Johanne, Sofie og David Johanne, Sofie og Oskar (min favoritt!!)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Liker: Bendik Gustav Edvard Oskar Theodor De vurderes sterkt nå Av jentenavn likte jeg: Thelma Elisabeth Ella Alma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå