Gå til innhold

Uff, skjedde noe skremmende nå i stad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er helt skjelven enda og må bare få det ut..

Sto på kjøkkenet og ordnet opp etter middagen mens veslemor satt i vippestolen og så på meg. Hun er 4 mnd. Hadde akkurat prøvd å gi henne bittelitt vann noe hun syns var veldig festelig og tok et par svelg av. Så sto jeg da med ryggen til et kort øyeblikk og når jeg snur meg igjen ser jeg at hun er helt blå på leppene og rød i ansiktet mens hun prøver å svelge og strever med å puste. Jeg drar hu opp av stolen og dunker i ryggen mens jeg roper til mannen min at "Kom HUN KVELES". Han kom løpende, men hun begynte å gråte med en gang og fikk raskt tilbake farge i ansiktet og pustet. Gråt litt etterpå og hadde litt slim i nesa som vi sugde ut. Og mor gikk å holdt sin velse skatt godt i armene lenge etterpå skal jeg love...

Men FY for en guffen følelse... Kjente jeg ble helt livredd og tusen tanker stormet gjennom hodet på de få sekunda det varte. Ah..ikke morsomt altså. Hun gulper masse fra før, og antagelig har den lille slurken med vann kommet opp igjen, og så i luftrøret etterpå. Vann er jo litt mere tyntflytende. Nå sover hun i vogna si, og så skal jeg legge henne litt senere i dag. tror jeg kommer til å titte på hu 100ganger i natt bare for å se hun puster...

Uff, nei måtte bare få det ut. Det gikk jo bra, og alle opplever sikkert det en gang el flere vil jeg tro. Men jeg ble rimelig skjelven...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off,det hørtes fælt ut ja! det var godt det gikk godt da=)

Skrevet

off, er grusomt når sånt skjer.. godt det gjekk helt fint..

Skrevet

huff, skummelt, ja!

bra det gikk så fort over!!

du får roe nervene med en kopp te!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...