Gå til innhold

flere med menn som skal pule hele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min prøver seg maaaange ganger om dagen!

Fortsetter under...

Skrevet

samboeren min er veldig tålmodig med meg.. han er veldig flink til å kose og puse da.. sier masse fint til meg.. jeg er veldig mye sliten så han vil ikke presse meg til noe.. men som sagt så koser vi masse masse :)

men jeg var sammen med en som bare skulle ha seg hele tiden.. da holdt jeg på å klikke hehe.. varte ikke lenge det der gitt

Skrevet

hahaha!...ja,du har klart å kue han godt da!

Skrevet

Jeg hadde en slik, og jeg fikk frysninger på ryggen av han til slutt. (ikke sånne gode frysninger..)

Det gikk ikke ann å gi han en klem engang uten at han begynte å skulle grafse på musa mi! Jeg kjenner jeg blir irritert bare jeg tenker på det! Herregud!

Jeg greide ikke mer av han til slutt.

Annonse

Skrevet

Min oxo..Men er jo bare positivt at han har lyst på meg da, kunne jo vært at han aldri ville og det hadde ikke vært noe koslig..

Skrevet

Finnes jo en mellomting da... En ting er jo at mannen har lyst på henne, noe anna er når hun begynner å føle seg som en tømmestasjon..

Skrevet

hvem er det som har menn som ikke har lyst på sex da??, hadde blitt dødsfornærmet hadde jeg hatt en slik,og hadde misstenkt han for å være homo

Skrevet

Du var ikke lenge sammen med han da skjønner jeg?

Skrevet

Om det var meg du spurte så er svaret 3 år.

Når det blir overdreven lyst, så er det ikke noe særlig. Da blir det bare press, og man kan ikke ta på vedkommende uten at det skal lede til sex. Noen ganger er det deilig å kline, få en klem, stryke på ryggen eller annen form for berøring uten at buksa på død og liv skal av.

Jeg er ikke snerpete, men det ER jo deilig å ta sambo i hånda uten at han hopper på deg og begynner å jukke da.

Man vil jo gjerne verdsettes for flere ting enn musa si...

Skrevet

Var jo godt gjort du holdt ut i 3 år da siden du følte det sånn

Skrevet

Ble verre med tid og stunder, for å si det slik..:)

Annonse

Skrevet

kan ikke kline uten at han vil ha sex da.. han er enkel å erte. så når han går i joggebukser er detekstra festlig hehe..har aldri hatt så bra kjemi i senga med noen..

jeg orka ikke han sexgale fyren lenger enn et år.. da ble det nok for meg.. var liksom ikke snakk om noe annet uansett.. hvor enn vi var måtte vi ha oss.. klarte ikke å slappe av i det hele tatt

Skrevet

førstnevnte er samboer.. sistnevnte er ex..

må en være homo for å ikke være sexgal?? å herre

Skrevet

Min er også sånn at jeg kan ikke kline med han før han blir kåt hehe

Begynner jeg å kline, så ber han meg stoppe for han får lyst med engang :) Så er ikke dermed sagt han hopper på meg fordi :)

Men han er ikke sånn som vil ha sex hver dag da. Lell at han er lett å tirre, så må jeg like ofte som han ta initativet til sex. Så plagsom er han ikke, og absolutt den jeg har hatt best sexliv med :)

Skrevet

er jo best når en får sjansen til å kunne ta iniativet selv :)

Skrevet

min stormer mot meg og grafser meg på musa når han kommer hjem fra jobb,kniper han bare hardt i ballene når jeg ikke gidder

Skrevet

hahahahhaa.. knipse han på tissen å si :FYYYYYY!!! hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...