Gå til innhold

hvilken barnevogn er veldig lett i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en superlett vogn pga bekkenet mitt. en som er lett å løfte inn og ut av bilen.

har en gammel simo kombivogn men den er jo giganttung, tenker at det må jo finnes noe lettere på markedet nå.

kan godt begynne med en sportsvogn, bare det går ant å legge ryggen helt flatt i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo Camelon veier bare 9 kg og er drit stilig:=)

Skrevet

emmaljunga citycross veier bare 13kg :) Den har jeg kjøpt. Med citybagen. men man kan velge softbag,hardbag eller citybag

Skrevet

emmaljung city cross veier 11kg da.. men den er robust..

Skrevet

trudde det var 13kg jeg:) Men enda bedre da med 11 kg :)

Virker som ei god vogn iallfall. Gleder meg til jeg kan begynne å bruke den

Skrevet

ja ikke sant :D har du den hjemme nå?? kan tenke meg du triller rundt på den :):) gleder meg til september. for da skal jeg kjøpe vogna :D:D:D har undersøkt masse om den.. omtaler og tester og div..

føler det er et utrolig godt valg :)

Skrevet

ja ikke sant :D har du den hjemme nå?? kan tenke meg du triller rundt på den :):) gleder meg til september. for da skal jeg kjøpe vogna :D:D:D har undersøkt masse om den.. omtaler og tester og div..

føler det er et utrolig godt valg :)

Skrevet

noen som vet hva city crossen veier når man bare har sportsvognen? tenker ikke å kjøpe city bag eller noen annen bag. har hørt at med mykbagen blir det dårlig plass til voksipose i.

det står jo bare oppgitt vekt med citybag.

Skrevet

ja den står utti gangen :) Jeg kjøpte sommerpakken jeg da. eneste de tok inn her jeg bor :)

Skrevet

bugaboo er ikke aktuelt, altfor små hjul til dårlige veier. men takk for tipset.

Skrevet

sommerpakke???

jeg får vinterbarn å skal kjøpe september..

Skrevet

Jeg kjøpte Mistral til mitt bekken, den veier 11-12 kg. Den var overlevelig å ta inn og ut av bilen, Merket godt forskjell fra Mistral til Cerox:/

Skrevet

OTH - one three hill er utrolig lett - jeg vet ikke vekten eksakt men prøvde en venninne sin tvilling vogn og var overrasket over hvor lett den var. Gode hjul og virket veldig bra spør du meg. De er imidlertid ganske dyre tror jeg.

Skrevet

Easywalker er veldig lette. JEg har en og er veldig fornøyd. Har kun brukt den til større barn fra 1 1/2 år, men du får bag til. Se websiden for eksakt vektinfo www.easywalker.no

Jeg vurderer å kjøpe en slik duo vogn. Hadde en fra Phil & Teds men den ble for tung syns jeg (det var tvilling side by side vognen).

Skrevet

ja de hadde en vogn de solgte i begrenset antall. er grå med grønne bier og blomster på :) Den kom i juni. Følgte med citybag, vognpose i samme og stelleveske.

Skrevet

Easy Walker sky veier 9 kg.

Skrevet

har vært og titta på city crossen nå. må si jeg likte den. tror jeg skal ta meg en tur på butikken å se på den.

takk for alle tips.

ser jo at vogner i samme klasse som den jeg har på loftet veier borti 20 kg, og den jeg har er så gammel at det er neppe aluminiumsunderstell på den heller. så det vil jo bli en betydelig vektreduksjon ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...