FrøkenSnellen Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Snuppa har hatt opptil ti bærsjebleier i døgnet i nesten tre uker nå, og i to uker har bærsjen vært grønn. De to siste dagene nå har det vært litt blod i bleien også... I dag har hun hatt litt feber, men tror det er pga 5 mnd vaksine i går. HS sa at det ikke var noe å bekymre seg over siden hun legger på seg og at allmenn tilstanden er bra. Men jeg er selvfølgelig bekymret....
kitty08 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 HS vet sikkert hva hun snakker om, men vi hadde en "diare"-periode når jenta mi var 3,5 - 4 mnd med hyppige bleier og grønn bæsj. Da sa HS at det var viktig å følge med på almenntilstanden, våte bleier, og ringe lege om det var blod eller veldig mye slim ... så kanskje du skal ta en telefon til legen??
FrøkenSnellen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Det er ikke veldig mye blod, men ganske mye slim. Huff, så er det typisk at fastlegen min har ferie, så da må jeg gå til noen andre. Hun er jo i fin form ellers, men vanskelig å se om bleiene er våte for det er alltid bærsj i den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå