Gå til innhold

min lille gutt snur seg hele tida!

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere som har en ubestemmelig baby ang hvilke stilling h*n vil ligge i der inne?

I går var jeg på UL fordi forrige uke lå den i tverrleie, og da hadde han snudd rumpa ned! Så derfor skulle jeg på sykehuset i dag, for å prøve å vende den!! Da de da tok en kjapp UL igjen, så hadde han jammen snudd hodet ned!!

Litt frustrerende dette synes jeg!! Sykehuset sa jeg måtte ta raskt kontakt med dem om jeg mistenkte start på fødselen, slik at de kunne sjekke leie raskt! (Skal nemlig ha KS om det blir seteleie)

Så neste uke må jeg av gårde på ny UL... så får vi se da... hvordan han da har lagt seg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138289633-min-lille-gutt-snur-seg-hele-tida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor mange uker er du på vei da?

Jeg var hos legen i dag (36) og han sa babyen ikke klarer å snu seg etter uke 33. Min lå heldigvis med hodet ned, så han sa det var umulig at den kunne snu seg noe mere nå.

Får håpe du slipper setefødsel da:-(

Oi, for en spreking! :o)

Når har du ul da? Jeg skal (endelig) på vekstkontroll på mandag.... Blir spennende.. Min ligger nå med hodet ned da, men syns han klarer en del akrobatiske øvelser på tross av det..Får håpe gutten din bestemmer seg snart!

forrige graviditet drev lillegutt der inne å snudde seg hele tiden.. helt frem til fødselen som ble satt igang 14 over termin!! så det legen din, Morelli, har sagt.. stemmer ikke for meg i alle fall.

jeg skulle få ul-time i posten

Vel, snuppa i magen klarer ikke å bestemme seg. Hun har vært helt vill fra starten av. Legen får nesten ikke hørt på hjertelyden fordi hun ikke klarer å ligge i ro i 1 sek.

Hun lå på tvers i uke 31, var på ul i uke 32, da lå hun med hodet ned, var hos legen igjen i uke 33, da lå hun på tvers igjen, på ul i uke 35 lå hun med hodet ned og på kontroll hos lege i uke 36 lå hun igjen på tvers. Kommer sikkert til å bli en liten apekatt dette....hehe

Men, jeg skal ha planlagt ks uansett så det spiller egentlig ingen rolle hvordan hun ligger. Er 37 + 3 nå og hun ligger på tvers merker jeg.

Annonse

Min har ligget i ro fra jeg kjente liv til ca 5.5mnd da skiftet han stilling. Slik har han ligget fram til nå (36+5). På søndag snudde han seg, og det har han gjort hver dag siden det.... -Kanskje han prøver å finne ut hvor han egentlig skal hen?

Morelli. legen din har nok feil i at de ikke kan snu seg etter uke 36. Har ei venninne som hadde en unge som snudde seg til fødsel startet 14 dager på overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...