Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror ikke jeg har fått noen. Er i uke 31. Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Så da burde de vel være umulige å misse, da? Ser de sånn sprekkaktige ut med en gang?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Mine begynte som hvite....ser ut som hvite sprekker....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Ok. Tusen takk for svar! Jeg trodde kanskje at jeg hadde fått noen på siden, men det er bare blodårer som vises fordi huden har blitt tynnere. Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg kunne se antydning til noen korte stripe- aktige merker på magen noen uker først, så begynte det å klø litt og strekkmerkene braket løs i uke 36... De var røde når de kom (ikke vært lilla) og klødde. 4 mnd etter fødselhar fargen roet seg ned veldig, men forsatt rødlig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Takk for svar! Jeg klør stadig vekk på magen, men det går bort når jeg smører den. Klør det fordi huden strekker seg? Betyr det at strekkmerkene er på vei, eller klør det uansett? Beklager at jeg spør så mye, men jeg lurer virkelig på det.
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Hver gang jeg klør skikkelig kan jeg se et nytt strekkmerke, jeg har allerede fått mange, og kommer vel til å se ut som om jeg har blitt voldtatt med rake da svangerskapet er over. Noen er mørk lilla, andre er lysere.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Uff da..Voldtatt med rake høres ikke bra ut! Så da er det sikkert en sammenheng mellom kløen og strekkmerker da. Greit å vite at noen får både hvite og mørkelilla strekkmerker om hverandre. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå