Gå til innhold

Hvordan ser helt nye strekkmerker ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har fått noen. Er i uke 31.

Tusen takk for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

Så da burde de vel være umulige å misse, da? Ser de sånn sprekkaktige ut med en gang?

Skrevet

Mine begynte som hvite....ser ut som hvite sprekker....

Skrevet

Ok. Tusen takk for svar! Jeg trodde kanskje at jeg hadde fått noen på siden, men det er bare blodårer som vises fordi huden har blitt tynnere.

Noen flere?

Skrevet

Jeg kunne se antydning til noen korte stripe- aktige merker på magen noen uker først, så begynte det å klø litt og strekkmerkene braket løs i uke 36... De var røde når de kom (ikke vært lilla) og klødde. 4 mnd etter fødselhar fargen roet seg ned veldig, men forsatt rødlig.

Annonse

Skrevet

Takk for svar! Jeg klør stadig vekk på magen, men det går bort når jeg smører den. Klør det fordi huden strekker seg? Betyr det at strekkmerkene er på vei, eller klør det uansett?

Beklager at jeg spør så mye, men jeg lurer virkelig på det. :)

Skrevet

Hver gang jeg klør skikkelig kan jeg se et nytt strekkmerke, jeg har allerede fått mange, og kommer vel til å se ut som om jeg har blitt voldtatt med rake da svangerskapet er over.

Noen er mørk lilla, andre er lysere.

Skrevet

Uff da..Voldtatt med rake høres ikke bra ut! Så da er det sikkert en sammenheng mellom kløen og strekkmerker da. Greit å vite at noen får både hvite og mørkelilla strekkmerker om hverandre.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...