Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alt går bra hos deg Frøya :o)

Og lykkeønsker til deg også Lita78.

Det hadde vært nydelig,

med gode nyheter fra dere begge !

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lita og Vilsågjerne:O)

Så koselig at dere tenker på meg:) Setter stooor pris på det:) Tenk lita, nå blir du mamma på den ene eller andre måten!! Må være ufattelig deilig og tenke på:) Håper inderlig at dere lykkes med det siste Danmark en tur til.

Har dere tenkt noe på hvilket land dere ønsker og adoptere fra om det kommer til det? Og hvem skal dere adoptere gjennom?? Vi har tidl vært på et møte og fått litt info fra de forskjellige, men ikke diskutert hvem vi skal velge og adoptere gjennom, ei heller har vi snakket så veldig mye om land selv om Frøya-mannen har ymtet litt frempå at han helst vil adoptere barn fra Europa. Frøya selv tenker på en liten gutt eller jente fra Colombia. Time will show:O) Først skal vi gjøre oss ferdig med ED-prosessen, og den er langtfra over enda...

Rugedag 6 i dag etter innsetting av 3 dager gamle egg. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, og heller vel mest mot at det ikke går veien denne gangen heller... Hvorfor skulle det det liksom? Uff, det er tidlig og jeg psyker meg selv ned sikkert, men slik er det bare. Jeg kan ikke tro at vi skal være så heldige at vi sitter med en positiv test om nøyaktig en uke....

Det er tidlig og gå på symptomjakt, og tidl erfaringer har lært meg at det uansett ikke er noe vits da hormonene jeg putter i meg uansett vil lure meg trill rundt. Puppene viser ingen tegn til ømhet, magen er stort sett som før uten noe særlig med murringer, er trøtt som en strømpe, springer på do og tisser HELE tiden, har rare tannsmerter (?) og div mat og drikke smaker nødvendigvis ikke slik de skal, kvalme som kommer og går...Jeg blir sprø av alle disse hormonene!!

Nå skal jeg kose meg den neste uka, og prøve og tenke minst mulig på ruging og egg og symptomer. På torsdag drar vi til svigers, og det blir vel også en liten campingtur i løpet av dagene hjemme:)

Hvordan var/er Portugal, Vilsågjerne??

De siste dagene i Spania var altfor varme med 32 grader, så det var godt og komme hjem:O)

Lykke til, lita-mor med forsøkene dine (evt med adopsjonsprosessen om det kommer til det:O)!! Jeg står på sidelinja og heier deg frem!! Det gjelder deg også, Vilsågjerne:O) Nå er det på tide at vi flytter videre herfra!!

Stor klem til dere begge:O)

Skrevet

"Så koselig at dere tenker på meg:) Setter stooor pris på det:) Tenk lita, nå blir du mamma på den ene eller andre måten!! Må være ufattelig deilig og tenke på:) Håper inderlig at dere lykkes med det siste Danmark en tur til".

Jeg skriver dette på nytt da noe ramlet ut.....;

Så koselig at dere tenker på meg:) Setter stooor pris på det:) Tenk lita, nå blir du mamma på den ene eller andre måten!! Må være ufattelig deilig og tenke på:) Håper inderlig at dere lykkes med det siste forsøket, evt med turen til Danmark om dere ender opp med en tur til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...