Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste embryoene var falt fra, så da var det ikke noe stort problem og velge ut de to beste... For to timer siden satte jeg inn et 7-delt og et 8-delt embryo. Nå er det bare og vente i nervepirrende spenning på resultatet:) Innsettingen gikk over all forventing, og jeg kjente absolutt ingen smerter (UTROLIG!!).

Må ærlig innrømme at jeg har dårlig tro etter at det ene egget etter det andre har falt fra. Fra 14 til og sitte igjen med to er et stort fall, men men det skal bare ett egg til, og det er det jeg må prøve og si til meg selv disse to ukene fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER som ruger Frøya. Denne gangen skal det gå din vei. Lykke til med ruginga :o)

Skrevet

Saa supert da!! Haaper det er to gullegg du har inni deg..Ta vare paa deg selv i ukene som kommer naa da... Haaper paa pos test om ett par uker...

Lykke til med ruginga!!

Klem

Skrevet

Gratulerer som ruger.

Det trenger absolutt ikke bety noe at de andre eggene har falt ifra. Selv fikk jeg ut 10 egg. Av disse ble 8 befruktet, og jeg skulle etter planen sette inn på dag 5 dersom eggene holdt seg så lenge.

På dag 3 måtte jeg imidlertid til innsetting. Kun ett egg var brukbart, så det var bare å få satt det inn raskt som f...

Og så sitter jeg her 24 uker på vei, men en perfekt liten krabat i magen :)

Jeg fikk satt inn selveste gullegget

Skrevet

Tusen takk:O) Skal nyte de siste feriedagene til fulle her nede. Bare ta det med ro, og kose meg.

Tuuuuuuusen takk for et fantastisk oppmuntrende svar, babyklar:O) Det var akkurat det jeg trengte og høre!! Du har virkelig berget rugetiden min nå!! Hjertelig takk for at du orket og skrive dette til meg:O))

Stor klem

Skrevet

Grattis frøya. Nå skal jeg vente i spenning med dg:) Du har jo valgt en fantastisk klinikk, den skal jo være veldig bra. Så nå håper vi at du blir gravid denne gangen så du slipper flere forsøk:)

Skrevet

Gratulerer som ruger! Jeg har trua på at den sitter nå. Med det med frafall av egg. Jeg fikk ut 16, 13 ble befruktet, men bare 2 ble det noe av. Nå er jeg 6 uker på vei med en eller to spirer.

Skal krysse fingrene for deg. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for støtten, jenter:O)

74skytte; så godt og høre enda en slik historie hvor det faktisk har befunnet seg gullegg blant alt frafallet:O))

Ønsker deg og "babyklar" all mulig hell og lykke videre med svangerskapene deres, og de voksende magene:)))

Skrevet

Å så bra Frøya! Tenk, nå er du der! Jeg har tro på at når de andre eggene/folliklene faller fra, er det de sterkeste som blir igjen og to av dem har du i magen nå. Håper vi får ruge samtidig og at jeg får innsetting i morgen :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringen, CathyS:O)

Krysser fingre og tær her for at det blir innsettingen på deg i morgen!! Lykke til:O)

Klem

Skrevet

Gratulerer snuppa !

Denne gangen ruger du på gulleggene vennen.

Tenk 7 og 8 delt!

Jeg har ikke noen solskinnshistorie å fortelle og dele,

men derimot en stooooor dose optimisme på dine vegne !

Du vet jeg krysser alt for at det denne gangen er din tur vennen !

Klemmer fra

Skrevet

Hurra!Så bra at de som var igjen delte seg så mange ganger!

Masse lykke til,blir spennende å høre om 2 uker.

Nyt ferien så lenge:-)

Skrevet

Hei snuppa:))

Jeg trenger masse optimisme også:)) Tusen takk:))

Kos deg i varmen.

Stor klem

Skrevet

Hei dollypopp:))

Tusen takk:) Tenk at du er høygravid nå!! Lykke til videre. Snart får du se nurket ditt:O)

Skrevet

Ja,det kan du si.

Er 22 dager igjen til termin og jeg er sååå utålmodig.

Litt rart å tenke på at vi holdt på med forsøk samtidig og du holder fortsatt på.

Får helt dårlig samvittighet her jeg.....

Men krysser alt for deg og håper det er du som ikke kommer deg opp av senga om sånn ca 9 mnd;-)

Skrevet

LYKKE TIL FRØYA!!!

Dette blir det tvillinger av vettu! Har det på følelsen :) Skal stole litt på magefølelsen sin... :-D

Skrevet

Næmmen dollypopp!! Ingen dårlig samvittighet her!! Selv om jeg såklart skulle ønske at både du og jeg og augustbarn som ruget sammen skulle følges videre i et svangerskap:) MEN jeg og augustbarn kommer etter. Stol på det!

TUSEN TAKK,Turbo!!! Tror jeg skal stole på magefølelsen din:)) Håper håper håper det blir baby av dette forsøket! Om ikke to, så i det minste en:O)

Allikevel, jeg og min kjære snakker som om det ikke skulle gå. Prater om hvor vi skal ta neste forsøk, og om vi skal tilbake hit, og hva vi da ønsker og se av byen. Hehe:O) Alltid greit med en plan B. Sånn har det vært hver gang, men kanskje litt ekstra ekstremt denne gangen. Hvorfor skulle det funke denne gangen liksom:p

Nei, skal stole på magefølelsen din, jeg. Da blir neste forsøk et søksenforsøk om ett par år. Tenk det!!

Håper jeg ikke steker de små i varmen nå, da. Det er ingen restriksjoner nå rett etter innsetting, vel?? Jeg spiser regelmessig, drikker mye, tar pauser fra sola innimellom, men magen blir jo KOKVARM... Mye rart man skal tenke på, gitt:O) Tok meg selv i og legge t-skjorten over nederste del av magen i dag. Liksom for og beskytte...Hahahaha:))) Blir jo litt smårar av disse hormonene:))

Skrevet

He he... hva gjør man ikke for å lykkes, Frøya:-)

Jeg er ikke særlig aktiv her inne nå, men jeg følger med deg i kulissene. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Hei lita-mor:)

Tusen takk:) Du streifer ofte innom tankene mine. Hvordan går det med deg? Skal dere ta flere forsøk eller går dere for adopsjon nå??

Klem

Skrevet

Hei Frøya :-)

Har tenkt på deg de siste dagene... lurt på hvordan det har gått der nede i Spania...og endelig er du ruger :-))

Dette SKAL gå bra, det er din tur nå... Jeg føler virkelig med deg, vet hvordan denne ventetiden er...

Krysser både fingre og tær.

Stor lykke klem fra kaje

Skrevet

Hei Kaje:O)

Tusen takk:) Håper håper håper det går veien denne gangen!!

Stor klem

Skrevet

Hei Frøya,

det høres jo lovende ut dette her da:)

Tenker masse på deg, og håper at det er din tur nå:)

Stor klem

Skrevet

Hei Mille:O)

Tusen takk:) Spekulerer meg grønn på om eggene har stoppet opp i utviklingen eller om de begynner og tenke på og feste seg. Rugedag 3 i dag. Eggene er 6 dager gamle:)

Stor klem til deg

Skrevet

Hei Frøya

Koselig at du tenker på meg:-) Hvordan går det med deg?

Jo vi er snart i gang med 6 (og siste!) forsøk, venter mens om to uker, og da setter vi igang. Er så lei av å ønske meg en liten en, og ikke lykkes, at jeg får ikke sagt det...... Har vært en tur i Danmark og prøvd inseminasjon med donor (alt skal jo prøves!!), og hvis jeg får positiv eggl.test nå, så tar jeg turen en gang til. Men dette har bare vært et lite "sommerprosjekt" som vi bestemte oss for da ventetiden mellom forsøkene ble så lang.

Jeg tror nok det blir adopsjon, ja. Vi setter nok igang prosessen når 6 forsøk er over. Det blir spennende!!! selv om ventetiden er laaaang, og er i ferd med å bli enda lengre, så blir det hvertfall barn av det. Gleder meg til å starte opp med noe vi vil lykkes med:-)

Men akkurat nå er det deg det gjelder. Du vet jeg heier på deg!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...