Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Johnny-Andrè får en liten søster eller bror og vi vurderer: Anita-Vanessa Sigrid-Vanessa (oppkalling med Sigrid) Rut-Michelle (oppkalling med Rut) eller Glenn-Kent (oppkalling med Glenn) Kevin-Normann (oppkalling med Normann) Frank-Roger (oppkalling begge) Vanskelig ;S Hva synes dere?
ma-85 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Spesielle kombinasjoner... Hva med å bare bruke ett navn? Må du ha to? Frank Roger er vel den eneste kombinasjonen som fungerer...
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Vi har helt ulik smak, kunne ikke brukt noen av disse navna, spesielt ikke disse kombinasjonene. Syns Kevin, Vanessa og Michelle er helt greie som enkeltnavn, men ikke kombinert med veldig norske navn som Anita, Sigrid og Normann.
sonne Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Vi har nok litt forskjellig smak for jeg likte ingen av dem. Synes de fleste var veldig harry egentlig
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Alle navnene var gyselige, synes jeg - beklager! Går ikke an å kombinere navn på den måten, det blir helt stilkrasj!
navnefrik Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Først må jeg si at det var godt å se noen andre navn enn de som går igjen her;-) Av navna dine likte jeg Kevin, Sigrid og Rut. Er enig i at kombinasjonen av utenlandske og norske navn ikke var heldig, ihvertfall ikke etter min smak.
navnefrik Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Glemte å si at jeg synes Frank-Roger fungerer helt fint sammen! Hva med Kevin Aleksander?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå