Gå til innhold

Påmelding treff ERA 26.august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare å melde seg på for den som vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Takk for sist - var veldig hyggelig.

Jeg er klar for treffet på ERA - du har ikke satt opp noe tidspunkt. Skal vi si kl 18?

Skrevet

Hei, jeg kommer gjerne. Satser på å komme med barnevogn..;)

Skrevet

Jo, jeg tror jeg skrev kl 18 på oversikten... gjorde jeg ikke? Vel, uansett så passer vel det bra :)

Skrevet

hei

Melder meg på med forbehold... flytter til Bergen nå de nærmeste dagene. Har termin først i slutten av november, er det bare meg som har så lenge igjen?? Skal innpå å si fra nærmere om jeg kommer, for da trenger jeg "guide" til denne ERA plassen. Det er snart 10 år siden sist jeg bodde i Bergen, så ting har nok forandret seg endel siden den gang.

Skrevet

Vi er vel litt spredt mhp termin, så det er bare koselig :)

ERA er på toppen av Xhibition, ikke vanskelig å finne. Ligger midt i byen, og for alt jeg vet gjorde det sikkert det for 10 år siden også. Så håper du hiver deg med ;)

Skrevet

heisann,

Passer perfekt:)

Skrevet

Hei

Jeg slenger meg med jeg også. Har ikke termin før 12 des.

Skrevet

hei, og takk for hyggelig møte på bocca (?) sist! jeg regner med å bli med den 26. august også:-) vi sees

Skrevet

Jeg satser på å være med om ikke noe annet kommer i veien.

Foresten for de som ikke vet: ERA ligger ved siden av Galleriet. Retning politi stasjonen. Rettere sakt i gamle post huset.

Skrevet

Jeg vil og være med:) Termin i januar jeg da...

Skrevet

Jeg vil være med :-) Annonserte jo så fint før møte på Bocca at je skulle stille, men så kom det noe i veien... Så denne gangen får jeg si, jeg er med, med forbehold om at jeg ikke glemmer det, eller noe annet som dukker opp.

Skrevet

Barn og barnevogn er på plass, men er kommet noe i veien for 26.aug. Men stiller gjerne en annen dag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg har enda ikke kommet meg på noen av BIM-treffene, så nå er det kanskje på tide :) Har 5 uker igjen til termin - 27.sept.

Skrevet

Nå ser det ut til at jeg uteblir i kveld. Får besøk av svigermor i morgen og må vaske litt. Og så er det en liten en som er lys våken om natta, så må prioritere en liten dupp i kveld. Kos dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...