Gå til innhold

Ariana Celina / Ariana Louise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse navene?

Ho har allerede fått navnet Ariana men vi lurer på å sette på noe bak for å gjøre det mere norsk.

(Celina var navnet pappan ønsket mest)

Må ikke være for "tungt" må liksom klinge litt sammen;o)

Eller andre supergode forslag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ariana Celina blir smør på flesk - to -na endinger klinger rett og slett veldig dårlig sammen.

Ariana Louise er helt nydelig. Louise er veldig pent. Ville valgt det, eller Ariana Matilde.

Skrevet

Syns egentlig Ariana står best alene. Ariana Louise klinger fint, Ariana Celina ble litt for tungt. Hva med Ariana Sofie, Ariana Otilie, Ariana Marie eller Ariana Eline?

Skrevet

Ariana Eline er mitt favoritt"forslag" - så heier på det. Da får Ariana straks en norsk klang over seg :o) Ellers stemmer jeg på Ariana Louise.

Skrevet

Hvis poenget er å gjøre navnet mer norsk, så er ikke Celina ett godt alternativ. Ariana Louise klang fint. Synes også Ariana Eline var ett godt forslag.

Eller hva med Ariana Oline eller Ariana Olea?

Skrevet

Trenger ikke være så norsk som norrønt... Greier seg med navn som er vanlig brukt i norge.

Ariana Olea var også et godt forslag.

Ikke helt sikker på om jeg liker Eline? Må "smake" litt mer på det;o)

Skrevet

Kom på ett forslag til!! Ariana Olene:-)

Skrevet

Synes Celina er mye flottere enn Ariana, som jeg ikke liker i det hele tatt! Ariana Celina klinger ikke bra sammen pga. endelsene. Ariana Louise er helt ok. Hva med:

Ariana Marie

Ariana Sofie

Ariana Helene

Ariana Kristine

Ariana Elise

Ariana Malene

Ariana Josefine

Ariana Therese

Skrevet

Ariana er bestemt så det blir det;o) Har allerede begynt å kalle ho det. Er nok Ariana som blir brukt i det daglige, men vil ha et navn i tillegg. Godt smaken er som baken, den er delt i to - så heter ikke alle det samme;o)

Ariana Helen (men uten e) synes jeg også var fint og Ariana Elise.

Ellers så kom gubben med et forslag her i kveld som kanskje ikke var så dumt. Vi hadde ment å ha Ariana først men han foreslo Rikke Ariana. Hva synes dere om det?

Skrevet

Rikke Ariana var kjempeflott :o) Rikke er herlig, norsk og kjempepent.

Skrevet

Ariana Sofia

My Ariana

Lily Ariana

Vilde Ariana

Skrevet

Ja, tror det absolutt kan være aktuelt;o)

Føler det er Ariana Louise eller Rikke Ariana som klinger best.

Gubben foreslo Rikke med en gang ho var født og da likte ikke jeg navnet.... Men plutselig sammen med mitt favorittnavn var det ikke så ille likevel. (kvinnfolk - sier gubben)

Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt Rikke Ariana. Rikke er et helt nydelig og flott navn. Evt. Ariana Fredrikke eller noe.. Litt kult at han sa Rikke med en gang hun var født og ;.-)

Skrevet

Ariana er et fint navn, men jeg synes Adriana er enda finere. Synes navnet står seg best alene.

Evnt Ariana Marlene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...