Alle gode ting er tre:) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hva synes dere om disse navene? Ho har allerede fått navnet Ariana men vi lurer på å sette på noe bak for å gjøre det mere norsk. (Celina var navnet pappan ønsket mest) Må ikke være for "tungt" må liksom klinge litt sammen;o) Eller andre supergode forslag....
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ariana Celina blir smør på flesk - to -na endinger klinger rett og slett veldig dårlig sammen. Ariana Louise er helt nydelig. Louise er veldig pent. Ville valgt det, eller Ariana Matilde.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Syns egentlig Ariana står best alene. Ariana Louise klinger fint, Ariana Celina ble litt for tungt. Hva med Ariana Sofie, Ariana Otilie, Ariana Marie eller Ariana Eline?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Ariana Eline er mitt favoritt"forslag" - så heier på det. Da får Ariana straks en norsk klang over seg ) Ellers stemmer jeg på Ariana Louise.
grace&hope Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hvis poenget er å gjøre navnet mer norsk, så er ikke Celina ett godt alternativ. Ariana Louise klang fint. Synes også Ariana Eline var ett godt forslag. Eller hva med Ariana Oline eller Ariana Olea?
Alle gode ting er tre:) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Trenger ikke være så norsk som norrønt... Greier seg med navn som er vanlig brukt i norge. Ariana Olea var også et godt forslag. Ikke helt sikker på om jeg liker Eline? Må "smake" litt mer på det;o)
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Synes Celina er mye flottere enn Ariana, som jeg ikke liker i det hele tatt! Ariana Celina klinger ikke bra sammen pga. endelsene. Ariana Louise er helt ok. Hva med: Ariana Marie Ariana Sofie Ariana Helene Ariana Kristine Ariana Elise Ariana Malene Ariana Josefine Ariana Therese
Alle gode ting er tre:) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2008 Ariana er bestemt så det blir det;o) Har allerede begynt å kalle ho det. Er nok Ariana som blir brukt i det daglige, men vil ha et navn i tillegg. Godt smaken er som baken, den er delt i to - så heter ikke alle det samme;o) Ariana Helen (men uten e) synes jeg også var fint og Ariana Elise. Ellers så kom gubben med et forslag her i kveld som kanskje ikke var så dumt. Vi hadde ment å ha Ariana først men han foreslo Rikke Ariana. Hva synes dere om det?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Rikke Ariana var kjempeflott ) Rikke er herlig, norsk og kjempepent.
Light Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Ariana Sofia My Ariana Lily Ariana Vilde Ariana
Alle gode ting er tre:) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2008 Ja, tror det absolutt kan være aktuelt;o) Føler det er Ariana Louise eller Rikke Ariana som klinger best. Gubben foreslo Rikke med en gang ho var født og da likte ikke jeg navnet.... Men plutselig sammen med mitt favorittnavn var det ikke så ille likevel. (kvinnfolk - sier gubben)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 Jeg ville uten tvil valgt Rikke Ariana. Rikke er et helt nydelig og flott navn. Evt. Ariana Fredrikke eller noe.. Litt kult at han sa Rikke med en gang hun var født og ;.-)
regine74 Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 Ariana er et fint navn, men jeg synes Adriana er enda finere. Synes navnet står seg best alene. Evnt Ariana Marlene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå