Kufiolilla Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg hører egentlig hjemme på 0-1 år da jeg kun har en sønn på 10 mnd, men dette spørsmålet er det jo dere med flere barn som kan svare på og jeg regner med at jeg finner flest av dere her inne! Kan det fungere at barna deler rom fram til skolealder? Eller har de veldig lett for å vekke hverandre for eksempel? Tenker ikke helt på at de skal ha hele rommet felles 8selv om det jo også går an) Tenkte mer på at de har en halvdel hver med en liten lettvegg mellom. Fordeler? Ulemper? Erfaringer? (nestemann er ikke planlagt før om et part-tre år altså)
Helene84 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hei. har streng tatt ikke så mye erfaring med det enda, da minsten bare er 2 mnd og sover på vårt rom enda. Etterhvert vil hun dele rom med sin 2 år eldre søster. Jeg tror det går vedlig bra. Jeg lurte mye på det slev i forkant, men som min far sa så hadde jeg og min yngre søster hvert vårt rom, men lillesøster ville bare være på mitt likevel. Hun var 5-6 før hun begynte å være interessert i å ha sitt eget. Men vi sov hver for oss da. Ikke så bekymret for at barna mine skal vekke hverandre egentlig. Tenk på hvordan de klarer å få ørten barn til å sove på samme rom i barnehagen for eksempel... det er sikkert ikke alltid lett, men hvis de er vant til å dele rom når de sover, så går de nok bra. Hos oss vil de dele hele rommet, men det er stort da (17,5 kvm).
Kufiolilla Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Ja, og vi er litt av noen drømmere i familien, de sprøeste mareritt ligger til slekta, så kanskje det vil være en trygghet for de å sove sammen og?
yasmina Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 her hadde guttene hvert sitt soverom , men etter en stiund va;gte vi aa gjoere det ene om til lekerom og det andre til soverom saa naa deler de rom. De er naa 2 og 3 aar og stortrives med aa dele soverom. Ang det aa vekke hverandre saa tror jeg vel egentlig aldri det har hendt, men det kreves jo en lite innkjoeringsperiode [paa en uke eller to foer det fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå