Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 vi skal ha fest for jenta vår (i stede for dåp), og vi skal bare invitere de aller nermeste. Vi ber besteforeldre,oldeforeldre,tanter,onkler og søskenbarna hennes... probleme mitt er at jeg har en tante som liksom forventer at hun ,mannen og barna deres skal bli bedt:(.........hun blir grandtanta til ungen vår, og ungene hennes blir vel 3-menningene eller noe sånt. Så langt ut i slekta har jeg ikke lyst å invitere,for da må vi jo invitere de andre tantene og onklene våre også, (og det er ikke få på sambos side). jeg har hatt god kontakt med tanta mi helt siden jeg ble født, og det er sikkert derfor hun tror de blir invitert....men så har sambo hatt like god kontakt med noen av sine tanter.. ble rotete dette her....men saken er den at vi ikke har råd til å be så mange,derfor må vi invitere de som står nærmest datteren vår. Altså blir ikke grandtanter, og tremenninger bedt. Hva skal en gjøre i en sånn situasjon?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 da får hun jo bare bli fornærma.. men si det på den måten du skrev det her da.. kunne ikke bli sagt bedre.. jeg har litt samme skrekken når mi tid kommer.. er sååå mange.. jeg har liksom ei grandtante som ikke blir noenting for ungen min.. altså tanten og onkelen til mamma.. vi er en alvorlig stor familie.. nesten så jeg vurderer å ta inngangspenger hahahahhah.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå