Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

frøkna mi nekter å få i seg tran... jeg får det i retur når jeg prøver å gi henne det... noen som vet om jeg kan gi henne noe annet.... hun er 6 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d-dråper..?

Skrevet

slik var det med jenta vår også. Jeg gikk over til og gi den med engangssprøyte som du får kjøpt på apoteket. Går mye mye bedre. Vi bruker laaang tid, slik hun får sjans til å svelge.

Tran er viktig så lykke til

Skrevet

ja tenkt på det men så sier de jo at det er så viktig med den omega 3...

Skrevet

prøvd med 1 gangsspøyte... funker ikke

Skrevet

vi har brukt de måleskjeene som man bruker til å blande mme, og lot henne drikke av den, fungerte som en liten kopp. dette gjorde vi frem til hun var 5 mnd, da ble det lettere med tskje.

babyene pleier egentlig ikke å reagere på smaken, men du kan jo prøve å blande tranen med litt mm, håndmelk i et lite målebeger eller lign, og ha oppi tran og gi henne, se om det funker!

Skrevet

prøv en flaskesmokk.. funka på vesla vår når hun ville ha tran..

Skrevet

Jeg ga dessverre opp tran, alt kom i retur og jenta stanket fisk i dagesvis ;-). Men det er jo så bra for dem. HS sa at man burde få teskjeen langt bak (men hjalp fortsatt ikke for meg). Lykke til, jeg gikk over til d-dråper og spiser tran selv (omega 3 går over i morsmelk). (men har vært sløv på både dråpene og tranen til meg selv i det siste, fy!).

Skrevet

du kan prøve å gi biovit=) det smaker og lukter godt!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...