Gå til innhold

Kikker dere på mannens pc (og eller mobil) for å se hva han ser på på nettet osv...?? Bare en tanke som slo meg..

Anbefalte innlegg

Hmmm, pc`n hans...? Vi har 1 pc og 1 mac som vi begge bruker om en annen. Men jeg sjekker ikke hans logg eller noe, nei. Og mobilen hans, tja, hender jeg snoker litt, men har aldri funnet noe interessant:D

Fortsetter under...

Vi bruker pc, mac og mobiler om hverandre og svarer hverandres mobil når den ringer, åpner hverandres sms/mms dersom den som eier mobilen ikke kan der og da, og ja vi sitter også.

Dersom mobilen hans eller macen hans en dag skulle blitt forbudt for meg å bruke så hadde jeg virkelig begynt å lure. Og han om jeg skulle begynne å nekte han det samme.

Jeg skal være ærlig.. Jeg hadde nok sjekket pc eller mobil vis han var veldig til og holde det skjult.. Vanskelig og forklare. Men her er mobiler og pc allemannseie. :) Bare sånn det er blitt. Gjør ikke han noe at jeg bruker pcn hans. (vanlig bruk, ikke sjekking av ting,) men hadde han vært "redd" for at jeg skulle brukt ting, så hadde jeg nok sjekket.

Jeg kan jo også være ærlig da, og si at jeg ser på innboksen på mobilen, og åpner meldinger hvis jeg tror det kan stå noe spennende der :) Jeg sier det ikke til ham, så sånn sett er det jo snoking. Selv om jeg vet jeg hade fått lov dersom jeg hadde spurt.

Jeg gjør det ikke for å sjekke om han driver på med noen på si, det er rett og slett ren nysgjerrighet. Dessuten har han en annen tone når han snakker med kompisene sine, og det er morsomt å se den siden av ham - særlig hvis han er ute på byen og ser en fin dame f.eks, hehe..

Jeg vet det er pillråttent gjort, men jeg klarer ikke styre meg. Har aldri funnet noe suspekt, og venter ikke å gjøre det heller - det er bare rett og slett morsomt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...