Adora Skrevet 22. juli 2008 #1 Del Skrevet 22. juli 2008 Våknet natt til søndag. Kjente og så en stor våt flekk i sengen, trodde først vannet hadde gått, kjente det bare rant og rant og tok på det for så og se blod på fingern min. Aldri blitt så redd på lenge jeg:S Ringte så rett til sykehuset, fikk tak i taxi og på vei ut til den kjente jeg en stor klump komme ut, ble jo bare enda reddere, kom på sykehuset og så at det var en stor blodklump. Ble undersøkt, alt var bra med barnet og forsovidt med meg også, hadde startet og modne og åpne seg. Etter endel timer på sykehus ble jeg sendt hjem igjen med en beskjed om at om det skulle skje igjen, så skulle jeg ta kontakt. Det skjedde igjen senere på dagen, så jeg ringte, de ba meg komme om jeg følte det var utrygt, men så det ann litt, bare små blødde utover dagen, så jeg drøyde den. Men mandags morgen skulle jeg på do og det bare fosset blod ut av meg og nok en blod klump kom, da var det avgårde til sykehus igjen. Sjekket så at alt var bra med barnet og det var det jo:) Har hatt små blødninger og blodslim etter dette. Sykehuset har roet meg med at det ikke er noe farlig, men allikevel syntes jeg det er litt skremmende. Så da lurer jeg da, noen fler som har opplevd dette i et tidligere svangerskap eller dette svangerskapet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138288342-fler-som-har-hatt-kraftig-bl%C3%B8dning-og-stor-blodklumper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå