Gå til innhold

Hva synes dere om navnene Cathy, Irma, Johanna, Heidi og Hermine?

Anbefalte innlegg

Cathy: Jentenes oldermor het det men hun desverre for to år siden:-( Synes det er et veldig fint navn:)

Irma: Min kjære fikk plutselig sansen for det navnet.. hmm hva synes dere?

Hermine: NEI jeg synes ikke det er rosa, sukkersøt og Harry potter aktig som mange andre! Men derimot tøft og sjamerende;)

Heidi: Et navn vi begge begjynner og like:)

Johanna\Johanne: Et navn vi alid har likt men som vi "glemmer" litt iblant fordi vi har så mange andre favortter.. hehe;)

Hva synes dere om disse? Og passer de til Stine og Petra?

Fortsetter under...

Cathy: For amerikansk til Stine og Petra

Irma: Liker ikke, synes det er litt harry

Hermine: Kult og pent navn

Heidi: Liker godt, passer bra til søstrenes navn og er klar for en renessanse

Johanna: Flott

Johanne: En sterk favoritt hos meg!

Jeg synes nok at Heidi, Johanna eller Johanne passer best tuil de andre jentene: )

Annonse

Jeg synes Gunilla er finest, så jeg ville helt klart gått for det. Passer også bra til søstrenens navn. Ellers synes jeg Heidi er ok og passer bra til. De andre navna liker jeg ikke og muligens med unntak av Johanna/Johanne synes jeg heller ikke de passer så bra til søstrene.

Annonse

Hei, Hei=) Cathy Johanne ble litt smør på flesk synes jeg.. men Heidi Johanne var nydelig! Johanna er også vakkert med Heidi Johanna blir ganske litt tungt? Heidi Johanne er liksom litt lysere og lettere når det står bak Heidi:) Jeg spurte min lille Stine om hva hun ville at nestemann skulle hete;) Stine svarte at hvis det ble en gutt, ville hun at han skal hete Tomas, og hvis det blir en jente Sofie:) Veldig skjønne navn da, men blir det ikke litt dumt og bruke Sofie når den ene heter Stine? Da blir liksom Petra den eneste jenten uten S..... veldg vanskelig dette her! Er ikke helt sikker på Tomas heller... Heidi og Gunilla er store favoritter:)

Cathy er vi litt svak på, og Irma har vi valgt og "legge bort"

Liker ikke Heidi, synes det er litt veikt.. Hermine er sterkt, sjarmerende og herlig. Likte godt Hermine Sofie.

Cathy kan jeg ikke fordra (beklager) - høres ut som et eller annet kallenavn for Catherine, Catharina osv.

Amelie alene er pent. Hva med Amelie Sofie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...