Mamsen og lillegutt Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 for da fyller mini 1 år:) og jeg må stille og rolig flytte meg inn på småtroll 1-2år....
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hadet fint til dere Jeg kommer tuslende inn der i midten av September, som faktisk ikke er så fryktelig lenge til. Året har gått så altfor fort!! Mini begynner i barnehage om noen uker, og jeg skal begynne å jobbe igjen. Merkelig at så mye skal skje bare den neste mnd, blir nesten litt vemodig jeg :/ Artig med samtidig synd at de vokser så fort. Gratulerer med dagen som kommer da til din lille Håper du vil trives inne på småtroll 1-2år
Poteto Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 eg sier takk for meg om bare 5 dager! så da snakkes vi på småtroll 1-2, mamsen og lillegutt
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 da kommer jeg etter dere om 22 dager:)..tiden har gått veldig fort..lykke til med et års dag og håper det blir en flott dag for dere alle:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 da skrives vi på småtroll 1-2år i neste uke:) Tiden har gått skummelt fort.... Jeg har begynt å jobbe igjen,men mini begynner ikke i barnehagen før 15.august. Tror det går fint,men gruer meg litt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå