Gå til innhold

Noen som ønsker å dele sine erfaringer/opplevelser??

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 + 2 nå, og det er første gang jeg er gravid:-)

hvis det er noen i samme situasjon så hadde det vært veldi gøy å hatt kontakt her på BIM?? Sier det ikke til fam å venner helt enda, så hadde vært greit å hatt noen å dele erfaringer å opplevelser med her inne:-)

Det er jo ganske nytt å spennende....:-)

Fortsetter under...

Hei!

jeg er gravid med nr 2 nå :) er 8 uker på vei nå!

så jeg har vel litt erfaring kanskje som jeg kan dele.. hvis du lurer på noe så bare spørr...

har du fått foreløpig dato på ternin?

*klem*

hei... jeg er 8+3 idag:) er første gang jeg også er gravid:) men mannen min har en sønn på snart 4!

har vært hos legen idag å tatt masse blodprøver og blodtrykk..dette er så spennend:) jeg har sagt det til familien min og en venninne:)resten får vite det når jeg er 12 uker påvei:) håper det går fort,har så lyst til å fortelle det til hele verden:):)

Jeg har prøvd å sende post til dere her på BIM, men usikker på om jeg får det til... har ikke fått svar ser jeg:-)

men jeg har lite plager.. noe menssmerter som har begynt å bli bedre, å litt ømme pupper.. menn ellers lite:-) du da?

Annonse

hei, jeg er og helt ny:) er 8 uker i morra. Skal til første kontroll 11.august. Så det blir spennende. Gleder meg og til å kunne si det til alle:) heldigvis har jeg ferie, for jeg har mange symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...