lillebie på`n igjen Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg har lest litt om det her inne, men klarer liksom ikke bestemme meg om det virker tilfeldig at det funker eller at det har en virkning.... noen med erfaringer? burde jeg bestille dette til neste forsøk til høsten???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 jeg har nettopp bestillt det. jeg har komtm frem til at hvorfor ikke prøve, det skader ikke likevell. Er begynnt å bli mektig lei denne situasjonen nå
lillebie på`n igjen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 ja du sier noe der, skader ikke å prøve...alt for å bli gravid snart....
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har også bestilt det... og tenker som dere at det skader jo ikke å prøve! Man gjør vel hva som helst
Chaiemae Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har brukt det på to forsøk men har ikke blitt gravid. Skal bruke det på dette forsøket også og nå SKAL jeg bli gravid.
lillebie på`n igjen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 da f¨år jeg nok bestille meg litt babyklister før neste forsøk. holder vel å bestille en mnd før?
okeke Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 jeg bestilte 2 flasker for noen uker siden, tok litt over en uke å få d i posten om jeg husker rett
Viktoriana Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Har brukt det i to forsøk nå. Ett hvor jeg ble gravid, men mistet i uke 9 og ett negativt forsøk. Om det virker - hmmm - ikke vet jeg. Kommer nok til å bestille en flaske til neste forsøk også. Tør jo ikke la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå