Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Emily Isabella Emma Ava Madison Sophia Olivia Abigail Hannah Elizabeth Jeg kunne brukt både Ava, Sophia, Olivia, Hannah og Elizabeth. Jacob Michael Ethan Joshua Daniel Christopher Anthony William Matthew Andrew Her kunne jeg brukt Jacob, Daniel og William.
prebs Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kunne brukt Emma. Disse liker jeg også: Hanna (helst uten H) Elisabeth (med S) Emily Jeg kunne brukt Jacob. Jeg liker også: Kristoffer (skrevet sånn)
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Veldig mye de samme navnene som går igjen i Norge da - lite spennende egentlig.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 vi skal bruke Isabella eller Olivia (trolig Isabella...=)) hvis vi får jente =) kjempefine navn =)) Blir d gutt, lurer vi på Wilhelm, Benjamin eller Andreas =)) Jesper å Jonathan er åsså fint... Liker Daniel, men ikke typen... ;-/ ;o)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Veldig mange fine navna. Har allerede ei lita Sofia. Kunne brukt Emily, Isabella, Emma, Ava, Olivia, Hannah, Jacob og William.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå