Gå til innhold

Hva er deres beste TRIKS mot KVALMEN??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke si at jeg har vært så kvalm så langt denne gangen, men var utrolig dårlig ved forrige SV. Gikk ned hele 5 kg de 12 første ukene. Jeg fikk ett knall tips den gang og det hjalp iallefall meg.

Ingefærøl gjør susen. Husker ikke i farta hvorfor infæren skal hjelpe, men det gjorde det i allefall.

Så nå har jeg kasta meg over ingefærølen igjen:-) Bare være litt føre var liksom! Drikker ikke mye altså. Tar meg ett glass på formiddagen el om jeg skulle kjenne kvalmen komme.

Dette har iallefall funket for meg.

Skulle det hjelpe for noen andre....

Seaband hjelper meg.

Det tar ikke bort kvalmen helt, og jeg spyr fortsatt, men det gjør at jeg ikke er sengeliggende hele dagen iallefall.

Andre tips (som jeg har prøvd men som ikke hjelper så veldig mye på meg men som jeg vet hjelper andre):

-spis ofte og lite (max 2 t mellom hvert måltid)

-ingefær i alle varienter, kapsler, te, fersk, drops, øl

-hvil mye

-akupunktur

-syrlige drops

-salt mat og snack

-epler

-mat du må "knaspre" som knekkebrød og kjeks

sea band hjelper meg helt utrolig... kan hende jeg blir litt kvalm på dagen men det er morgenen som er verst for meg så jeg ligger med disse bandene om natten.. har gjort underverker formeg.. har også hørt at b vitaminer kan hjelpe. tenkte å prøve dette hvis ikke båndene hjalp, men d gjør de heldigvis!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...