Gå til innhold

Jeg skal til 2-års fotografering med gutten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...neste uke. Men er så usikker på hva han skal ha på seg og sånn.

Hva har dere hatt på barna hos fotografen? Kanskje noen har andre erfaringer og tips til meg også?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi tok nettopp bilder av Hedda nå, ho er snart 18 måneder. Pappa er hobby-fotograf, så vi fikk kjempeflotte bilder til ingen penger!:)

Jeg syns litt av poenget med disse bildene som forstørres og henges på veggen er å forevige barnet slik vi opplever det. Så Hedda ble fotografert i litt hverdagslige klær, dongeri-piratbukse og en fin brun- og hvitrutete bluse som vi liker veldig godt. Vi tok bildene ute, Hedda var skikkelig i slaget, og vi ble veldig fornøyde!

Mange liker jo best å fotografere i fine klær eller i bare bleia, men dette var altså slik vi valgte å gjøre det...

Skal prøve å legge bilder under nicket mitt, så kan du se -vi ble nemlig veldig fornøyde med resultatet...!

Skrevet

Vi valgte også hverdagsklær som han bruker ofte, valgte noen av dem med litt spreke farger, jeg hadde ikke lyst på stivpynta bilder. Ble veldig fornøyd med dem. Litt mindre spreke farger kan kanskje være litt mer tidløst, jeg vet ikke. Det blir litt opp til hva han går med til vanlig. Før dere drar, kan det være lurt å tenke gjennom hva som får sønnen din til å smile, gjerne ta med leker, håndukker eller lignende som kan vises frem. Det er ikke alle barn som umiddelbart synes fotografen er så festlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...