golddust Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 har en baby bjørn, men har hørt at de ikke kan sitte mer en 30 min i en slik. Skal på fjellferie i sommer, og må ha noe å bære pjokken på 5 mnd i. Erfaringer?
Yo&La+spire Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Om du velger babyhawk (meitai) eller ergo (formsydd) kommer vel mest ann på hva du liker best....begge er ergonomisk riktige og kan fint brukes i timesvis uten at du risikerer stor belastning på ryggen og hoftene til barnet. Vi har en ergo og er godt fornøyd med den. Det er egentlig pappen sitt bæretøy, for eg foretrekker sjal, men han ville ha noe som ikke var så feminint;) Den er enkel å ta på (festes med klips, ser nesten ut som en ryggsekk) og god å bære med (datteren min er 16 mnd og 10 kg, ikke noe problem;) Meitai har jo litt mer stropper å holde styr på, men er absolutt ikke vanskelig å få til. Mange synes disse er enda bedre å bære med, og man har flere muligheter til hvordan å knyte. Hva man liker best blir jo uannsett veldig individuelt, så eg vil anbefale deg å prøve begge deler før du kjøper noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå