Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Selv om andre er tilstede. Jeg er gravid i 26 uke, har en liten sønn på 10 mnd. fra før av.. Men jeg smiler ikke lengre fordi jeg er lykkelig, jeg smiler fordi det forventes av meg.. Har verdens beste samboer, men han klarer ikke oppmuntre meg lengre.. Min mor sa til meg her om dagen da jeg ikke orket mer av maset hennes at jeg burde være så lykkelig, har en nydelig sønn og er gravid igjen.. Det verste er at jeg ikke aner hvorfor jeg er så nedstemt.. klarer ikke sette fingen på noe.. Er det noen flere som har hatt det slik eller har det slik?
VenterAdrian Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Føler selv at jeg ikke har hatt en reell grunn for et oppriktiig smil og følelsen av glde på mnd nå... er i uke 22... nedstemt så og si til enhver tid,,, er sliten,og lei hele svangerskapet,,, blir ikke bedre når folk spør; gleder du deg? Er det ikke morsomt og spennende???... det skriker inni meg ; NEEEIII!!!!! men; "ja" kremter jeg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå