Lady lovely locks Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Store bror heter Lyder: Navn vi har tenkt på: Dorthe - sjarmerende navn synes vi begge Ullrikke - min kjære er vel ikke helt med på den Otihlie - har vært min favoritt leng, har på følesen at det kommer til å bli mye brukt fremover nå Luna - pent, passer godt med storebror sitt navn, men ikke helt oss Liane - er det nyeste navet på lista begynner å få litt sansen for det. passer også velig godt med storebrors navn Lissel - vi liker det, men et vennepar har barn med ganske likt navn. Tar gjerne i mot meninger, gode råd og tips
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Dorthe er jo kjempekoselig da, og passer flott med Lyder . gå for det!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Dorthe - helt ok Ullrikke - liker ikke Othilie - kjempe fint, kan jo eventuelt gå for Othelie eller Othilia hvis dere vil ha en litt mindre populær vri på det. Luna - nydelig, har virkelig fått sansen for det navnet. Liane - aldri hørt det før, klinger egentlig ganske fint. Lissel - liker ikke.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Lyder og Dorthe :-) Evt. Othilie, de er nydelige. Lissel høres hjemmelaget ut og var mindre pent. Luna er poppis-navn, Liane var hjemmelagd, synes jeg. Ulrikke er tungt i forhold til Lyder.
ma-85 Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Tror jeg liker Dorthe og Ulrikke best. Luna synes jeg er fælt. Othilie liker jeg heller ikke. Liane og Lissel... tja. Ikke helt meg. Skal Lissel egentlig være Liesl? Lyder er i alle fall et stilig navn. Hva med Karen? Hansine? Hilda?
grace&hope Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Likte Dorthe! Synes Othilie er nydelig, men liker bedre Othelie. Hva med Olea?
Lady lovely locks Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2008 Takk for alle råd og tips Jeg synes det er rart at så mange aldri har hørt navnet Lissel. Jeg kjenner ei som heter det, og vet om noen som heter det. pluss at det er en butikk her som heter Lissel fordi den eies av en Lissel. Kan forstå at dere ikke har hørt Liane. Det var nytt for meg også, men jeg var inne på statistisksentralbyrå og der står det at det er 16 stk i Norge som heter Liane. Husker dere ikke klappesangen om Anne Liane??? Uannsett takk for all hjelp.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Dorthe -kult navn, ikke min smak, men dog pent.. =) Ulllrikke -nei d liker jeg ikke =) Otihlie -nei d liker jeg heller ikke =) Luna -ikke min greie...men ok ;o) Liane -syns Liana er bedre =) Lissel -d var grusomt !! ;o) Syns Lyder og Liana åsså var pent sammen =) vi hadde svært ulik smak ;P
Baby i vente Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Liane var pen. Dorthe er ok De andre navna er litt for spesielle for min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå