Gå til innhold

Noen som har gått på sykehusdiett??????


lanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det mange? Jeg har undersøkt litt og de fleste høres ganske like ut. Man skal holde på i 7 dager. Jeg begynte med denne kuren i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg gikk på den, og holdt ut i fem dager. Det som gjorde at jeg ikke klarte lenger var lukten av suppen i og med at jeg spiste den så mye, liksom. Men følte meg veldig bra på de fem dagene, og gikk ned ca 2 kg.

 

Men det er en fin kur da, omjeg skulle gått på den igjen, så ville jeg laget dobbelt opp av suppen, så fryst det ned slik at jeg fikk minimalt av lukt, men det trenger ikke å bli problem for deg da. :)

 

Det jeg syntes var det beste med den var at jeg ikke ble godtesjuk av den, og kunne spise så mye jeg ville.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med den kuren for 2 dager siden. Gikk ned 2 kilo. Hadde gått ned 2 kilo fra før av, så tilsammen 4 kilo. Trodde at jeg skulle gå ned mer enn 2 kilo, men ja ja, skal begynne igjen i morgen. Hvor .mange kilo har du for mye da? Jeg har en del igjen å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehusdietten er ikke ment for noe varig vekttap. De bruker den på sykehus for pasienter som må gå raskt ned i vekt før operasjoner. Sykehusdietten er fattig på kalorier og næringsstoffer. Husk at mesteparten av vitaminene i grønnsaker blir kokt vekk i supper o.l. Anbefaler ikke denne dietten når man går gravid. Kan evnt. brukes som en kick start på vektnedgang en tid etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må også legge til at jeg gikk på denne i to uker. Gikk ned 7 kg, men la de på meg igjen så fort jeg begynte å spise normal mat igjen. Slike "superdietter" fungerer altså ikke i lengden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...