3-prinser Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 ......................når han ser oss spise. Øynene er kulerunde, beina går som noen trommestikker og han gaper som en gal. Han følger oss og maten vi spiser med blikket, fram og tilbake. Synes synd på han der han sitter i vippestolen sin og ikke kan få noen ting. Han er straks 3 mnd. Noen andre med barn som er likedan? Vurderer å begynne med grøt til han snart. Gjorde det samme med storebrødrene da de var på samme alder.
Histepist Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Gutten min på 5 mnd er likedan. Han har derevet sånn i over en måned stakar. Jeg var fast bestemt på å fullamme til han er 6 mnd, men vi har begynt å gi han litt smaksprøver. Og hvis han sitter på fanget får han drikke litt vann av glass, det er skikkelig stas Da tar han tak i glasset, sluper og biter! Kjempegøy!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Gi han smaksprøver! det gjorde vi med Emilie da hun var 2.5 mnd pga hun var akkurat som din! hun elsker mat!!
3-prinser Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Gav han faktisk litt smaksprøve i går, på is, he,he. Tok ørlite krem-is på fingeren som han fikk smake på, og han var helt i ekstase. Klarte bare ikke å la være jeg, sånn som han ni-stirret på meg da jeg spise is. Han er jo så søt også da, der han sitter med sine kulerunde øyne og er helt.......ja SPINNVILL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå