Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har falt helt for Aurora i det siste, hvs syntes dere? Har dere tips til andre mellomnavn? Hva syntes dere om Aurora Sofie?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Aurora er et navn som betyr mye for meg, saa det er et navn jeg liker godt av den grunn. Sofie er ogsaa nydelig (faktisk det fineste jentenavnet jeg vet om, hadde gitt det til datteren min om det ikke hadde vaert for at jeg heter noe veldig lignende...) Aurora Sofie er veldig fint.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Aurora Sofie er helt nydelig. Liker Sofie best, men flott kombinasjon.
prebs Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Aurora Sofie var kjempefint, jeg liker begge navnene godt. Ellers synes jeg: Aurora Kristine Aurora Marie Aurora Eline Aurora Elise Aurora Helene er fine
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Jeg liker både Aurora og Sofie veldig godt - har selv ei datter som heter Sofia. Kombinasjonen Aurora Sofie er kjempe fin.
ma-85 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Greie navn hver for seg, men synes det var en rar kombinasjon. Veldig tungvindt.
sonne Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Aurora er et veldig koselig navn. Jeg synes også Sofie er kjempefint og passer bra som mellomnavn. Selv er jeg mest glad i enkeltnavn, så jeg ville nok bare gått for ett av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå