Gå til innhold

Noen som har baby med klumpfot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillegutt har klumpfot på begge bena. Er veldig mildt, ihvertfall på høyre fot, der kan tilogmed jeg klare å tøye til riktig stilling, mens venstre er litt stivere i leddet på innsiden av foten. Er det flere som har baby med dette problemet? Lillegutt er 3 uker gammel nå, og har hatt 3 runder med gips, og man ser god forbedring på begge føtter, men jeg syns jo det er litt leit at han har klumpfot:( Hadde vært godt å snakke med andre i samme situsajon eller som har erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei. jeg har en gutt på snart 2 år som ble født med klumpfot på begge ben, han var hardt rammet så vi har hatt en temmelig lang prosess med gips ukentlig i 6 mnd da ble han operert i begge ben, forlengelse av 4 sener. så skinner til han var ca 10 mnd og nå bare natt skinner.. Men nå løoer han omkring som bare det og har fremdeles noe innoverstilte forføtter men er ellers helt fin og ser ikke ut til å være hemmet på noe vis.Men deler gjerne erfaring dersom det er mere du lurer på i den forbindelse, så bare spør og lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...