Gå til innhold

Er det ingen i Oslo/bærum området her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om det er overflod av trøndere og sånn her men ingen fra fks Bærum eller tigerstaden... hmm...

Skrevet

Jeg bor i Oslo, i gamle byen. Så må jeg føde på Bærum da, siden det ikke var plass på Ullovål da vi søkte plass. Termin 23.august. Du da?

Skrevet

Hei! Jeg skal ha KS på Rikshosphitalet jeg da. Men bor i Bærum! :) Det store skal skje den 6/8! bare 15 dager til nå! :) Er det din første? Det er det for min del... :)

Skrevet

Jeg kommer fra Bærum, og skal føde på Bærum sykehus. Termin 9 august, men håper den kommer noen dager før.

Skrevet

Jeg holder til på tåsen i Oslo, skal føde på ullevål....har termin 6.8

Skrevet

Bor i Oslo men er fra bærum og skal føde på Bærum sykehus også. Termin 08/08 er sååå spent på når lillemann kommer!

Skrevet

Bor i Oslo og har fått plass på Ullevål. Termin 11. august!

Skrevet

Bor i Oslo og skal føde på Ullevål. Termin 19.august..

Skrevet

Hei:)

Jeg bor i Oslo, og skal føde på Ullevål, har også termin 19 august!!

Skrevet

Hei htebsil!!

Kanskje vi ses i gangene på pasienthotellet? Er det din første? Det er min andre. Jente fra før, gutt i magen.. Hvordan er formen din? Jeg begynner å bli SLITEN..

Skrevet

Bor ved ullern og skal føde ved asker og bærum. Termin 24/8...er så spent:)

Skrevet

Hei, jeg er Høygravid!!!

Ja dette er min første! Noen dager føler jeg at jeg kommer til å gå over og andre ganger at babyen kommer før termindato, så det blir veldig spennende å se!! Vi vet ikke kjønn, så er utrolig nysgjerrig nå:)

Formen min har vært super, men jeg kjenner at nå er jeg sliten,gleder meg til det nye livet:) hehe

Skrevet

Heisann!

Jeg er også fra Oslo. Skal føde på Ullevål og har termin 14. aug. + førstegangsfødende, er så spent!

Skrevet

Er fra sagene og skal føde på ullevål, hvis de har plass når den store dagen kommer, da. (termin 18.08)

Skrevet

Hei Hege! Har termin på samme dag og skal også føde på Bærum:) Første eller?

Skrevet

Har samme termindato som deg Mariamsen - 14.aug. Bare 20 dager igjen nå! Skal føde på ABC Ullevål.

Skrevet

Er 31, bor på Voksenskog og skal føde på Bærum 8. august :-)

Skrevet

Oslo her, bor på Torshov og skal føde på rikshospitalet. Er 34 år og har termin 19. august :-)

Skrevet

Spennende å være førstegangs htebsil!!

Og skjønner at du er sliten, og iallefall i den varmen som er nå.. puste og pese..

Du får henge deg på BIM-treff når vi skal treffes etter at babyene er kommet ut. Hvor bor du i Oslo? Vi bor på Majorstua!

Skrevet

Hei. Jeg er også fra Oslo. Har fødeplass på Ullevål. Hadde termin 25.07 og hører sånn sett til i juli-klubben. Ser imidlertid ut til at det kan bli ei august-jente, da det ikke kjennes ut som om ting er på gang enda...

Skrevet

Bor på Ullern. Har termin 10 august og skal føde på Ullevål

Skrevet

Oj! Litt av en jeng dette og da!! kanskje vi skulle slått oss sammen! :)

Flere i dette området som ser fram til å gå trilleturer i høstfargene? DET gjør ivertfall denne dama! :))

Skrevet

Jeg bor på bjølsen og har termin 9 august. Begynner virkelig å nærme seg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...