Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet melka mi, og har nå bare nok til og amme på natten. Vi legger henne i egen seng rundt 20 tiden, og legger oss selv litt senere på kvelden. Når hun da vokner opp første gang for å få mat, tar jeg henne i vår seng og ammer henne der. Men hun er så treig om natta att jeg sovner av under matinga :P Og når jeg vokner opp igjen legger jeg henne mer i midten av senga, eller prøver og legge henne tilbake i sin egen seng.

Men da vokner hun til og innser att hun egentlig ikke fikk nok mat (hun sovner og av underveis) og illskriker etter mer. Så.. Jeg sover med en baby tett inntil meg hele natta, får ikke særlig god nattesøvn av det :(

Tips? Hun tar smokk, men etter og ha hatt den inne i 1 min blir hun illsint fordi ingenting kommer ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg tror nok jeg ville prøvd å amme henne sittende og ikke liggende siden dere sovner av. Og så få henne til å ta hele måltider, gni hendene litt osv slik at hun spiser helt til hun ikke orker mere, altså til hun er mett. Putte inn smokken (som hun da kanskje tar siden hun er mett) og så legge henne i egen seng. Så vil jeg tro hun forhåpentligvis da roer seg i sengen og sover, siden hun da ikke våkner av at hun må flyttes på osv. Det er mine tips og som jeg tror jeg ville prøvd.

Håper du får bedre nattesøvn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...