Gå til innhold

en glad nyhet

Anbefalte innlegg

hei, jeg fikk skikkelig vondt i korsryggen da jeg og familien var på kr.sand tur til kaptein sabeltann.

etter mye smerter dro jeg på legevakten og ble der sendt rett videre til akkutten. hjelp tenkte jeg.

der kunne en gynekolog ikke finne mitt lille foster og vi tok en hcg blodprøve....den var på 59000. velidg høy med andre odr. nye innvendig ul ble tatt uten å finne noe annet enn en cyste.så jeg ble innlagt på gyn på kristiansand sykehus for operasjon av graviditet utvendig!

lå der en hel natt med smerter i ryggen og intravenøs næring..i tilfelle de måtte hasteoperer meg. er visst ikke bra med graviditet utenfor livmor. da kan man blå fort og mye i buken og sånt.

natten gikk mens mann og mine 2 barn var på sabeltann show. kl 1000 søndag morgen 20.juli skulle jeg inn til operasjon. fortsatt stigende hcg hormon i blodet og ingen ting i livmoren annet enn min custe.

så rett før anestesilegen kom, sa en ny lege jeg vil ta en ny ul en gang til, og da ha satte ul innvendig,gjett hva han så! et lite foster med sterk hjerte! legen og jeg ble helt sjokka. den lille lurinegn hadde gjemt seg bak min cyste, som av en eller annen grunn er inni livmoren min. ...

så da slapp jeg anrkose og fikk vite at alt var bra med fostere og min termin er 7.mars...slik jeg trodde!

dette var sommerens glade nyhet, og legen hadde aldri opplevd dette før.

dette er min nummer 3- mirakel!

fortsatt god sommer til alle i mars klubben!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138284971-en-glad-nyhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, min cyste skal pase godt på og måler på ul hver 3.uke.den må ikke vokse og ta plassen til fosteret.hvis den vokser må den vekk...aner ikke hvordan det skjen enda! hvis den ikke blir større tar de den bort etter keisersnittet jeg skal ha og noen ganger kan cyster gå bort av seg selv. håper på det siste. men nå skla jeg på ul hver 3.uke fremover til de ser hvordan foster og cysten har det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138284971-en-glad-nyhet/#findComment-138285277
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...