Alle gode ting er tre:) Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Trenger hjelp til å finne et "mellomnavn" til Ariana. Vi har endelig bestemt oss for navnet på go`jenta vår - Ariana. Men så etter at vi har bestemt oss for navn har gubben begynt å lure på om navnet våres høres litt "utenlandsk" ut? Noen som har forslag til et navn vi kan sette bak Ariana for å gjøre det mer norsk? Må ikke være for langt/tungt da vi skal ha to etternavn. Takknemlig for forslag;o)
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Må bare si: Ariana er så nydelig! Jeg 'elsker' det - uttalen, klangen - navnet er bare nærmest perfekt Har likt det lenge, men svært få som heter det. Eneste jeg vet om er den herlige datteren til John Arne Riise Ariana Louise Ariana Sofie Ariana Matilde Ariana Josefin(e) Ariana Nicoline Ariana Emeli(e) Ariana Adele Ariana Emilie Ariana Marie Ariana Elisabeth Ariana Johanne Ariana Valerie Ariana Natalie Ariana Terese Ariana Martine Mange fine navn du kan ha etter.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Så ikke at det skulle være norskt og ikke så langt, hva med: Ariana Oline Ariana Olava Ariana Eline De synes jeg er flotte
Vannmann35 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg liker ikke Ariana. Synes det lyder utenlandsk og det minner meg om navn som Svetlana og Marijuana - beklager! Uansett, smaken er som baken - hva med: Ariana Linnea Ariana Elise Ariana Marie Ariana Josefine Ariana Elisabeth Ariana Helene Ariana Kristine Ariana Eline Ariana Sofie
Alle gode ting er tre:) Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Ariana Louise likte jeg;o) Jeg har også likt Ariana i mange år. Synes navnet er kjempe pent;o) Tar gjerne i mot flere forslag så jeg har litt min kjære kan velge mellom.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Ariana Celise Ariana Celine Ariana Karine Ariana Betine Ariana Maria (nydelig!) Ariana Adele Ariana Sienna Ariana Felicia Ariana Kristine Ariana Matilde Ariana Synnøve Ariana Johanne Ariana Vendela Ariana Henriette Ariana Meline Ariana Pernille Ariana Benedicte Ariana Fredrikke Ariana Ulrikke Ariana Henrikke Ariana Cecilie Ariana Noelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå