Gå til innhold

fantastisk å føde!!

Anbefalte innlegg

hadde en utrolig flott opplevelse av min første fødsel. Var på forhånd bestemt på at jeg ikke skulle ha smertestillende, dette skulle jeg prøve uten:) Vannet gikk tidlig en morgen, når jeg var på farten på vei til skolen. (ingen grunn til å sitte hjemme og vente selv om terminen var der vel?!) dro inn til sykehuset, gikk 4 timer før riene ble noe særlig vonde. hele tiden kom de med 3minutters mellomrom. Etter 6timer ble de vonde. en time senere kjenner jeg STOOORT behov for å presse, men jordmor sa nei. Hun hadde ennå ikke sjekket åpningen, og trodde det ikke var kommet så langt. då hun sjekket ble hun overrasket; der stod hodet rett innenfor. så var det bare å presse, og vips der kom en fantastisk liten gutt ut:) i ettertid sa jordmor at det ikke var mulig å se på meg at det var kommet så langt, de siste cm bruker jo vanligvis å være veldig vonde og gjenkjennelige for jordmødre...

det var en utrolig opplevelse. vanvittig å kjenne at kroppen jobber så hardt, og fantastisk at man kan få ut et levende lite menneske:) dette gjør jeg gjerne igjen, snart...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138284486-fantastisk-%C3%A5-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...