"spire nr 2 i magen" Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 har en liten jente på 6 månder, og til hvert måltid så gaper hun høyt et par ganger og så blir det drit vanskelig å gi henne mat. tar hundre år før hun gaper. vet jo ikke hvor tid hun er mett når hun holder på slik. vet heller ikke hvortid jeg skal gi meg flere som har det slik. er dette vanlig?? eller er hun faktisk mett etter bare et par skjeer.( noe jeg ikke kan tro)?
2 hjertegull :) Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 kan heller ikke tenke meg at hun er mett.. mulig hun ikke liker det??
camosilla Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Gutten min var helt vill etter grøt da jeg begynte å gi han det, men nå er han skikkelig forkjøla og er ganske så uintressert. Vil tro det ikke smaker så godt når han er litt syk. Prøv annen type grøt da kanskje, eller blande i litt frukt?
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Her hjelper det å gi et par slurker med vann, når hun ikke vil gape..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå