Gå til innhold

skal prøve å forklare...håper dere kan svare..:)

pia81

Anbefalte innlegg

Jeg var gravid i 7+0 da jeg fikk en sa, den 6 juni, begynte å blø den 4 juni.

Var inne til gu og ul, slapp heldigvis utskraping, kroppen hadde ordnet opp selv.

Jeg har de siste 4 dagene hatt en rar smak i munnen, jeg har prøvd alt med drops, drikke og pussing, men ingenting hjelper for å få bort smaken, men det lukter heller ingenting av ånden min..det har min sambo sjekket:)

i helgen har jeg vært stiv nedover ene foten og den ene rompeballen..:) jeg har ikke drevet med noen fritidsaktiviteter som skal tilsi at jeg skal bli stiv i muskler. i dag har jeg slitt veldig med smerter i nedre mageregion, smertene har gått fra den ene siden til den andre eller vært på begge sider samtidig. har også litt vondt på sidene av puppene, med litt stikking i de. jeg føler meg litt ullen i hode og sov 2 timer etter jobb i dag. har tatt en test i dag ettermiddag, den var negativ. er det likevel mulig at jeg er gravid igjen???bør jeg ta en test i morgen tidlig og vil den eventuelt slå ut så tidlig i svangerskapet?håper på svar!!:)

hilsen ei som ønsker av hele sitt hjerte at dette er mulig:):) huff ble litt langt dette....

Fortsetter under...

Det er ikke mulig for oss å si om du kan være gravid igjen! Det kan jo hende, du kan ha rukket å ha eggeløsning og det kan stemme når jeg ser det er vanlig å få tilbake mensen etter 4-6 uker. Men det er kun å fortsette å ta test som kan gi deg svar. Kanskje det er mensen som kommer tilbake også?

Men fortsetter magesmertene bør du kontakte legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...