oktoberjentene;) Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har en voksi fra før av.. men får et nytt nurk i november som må få sin egen vinterpose tenke på å prøve noe annet en voksi denne gangen.. syntes den ble litt for åpen, og litt stor kanskje... uansett har dere noen favoritter???
Erisa* Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Vi har en lammeskinnspose fra Teutonia. Den er jeg kjempefornøyd med! Utrolig god og varm til en liten vinterbaby. Og så går det an å åpne den helt opp og ta av "lokket", slik at barnet kan ligge på ulla, men ha et vanlig teppe eller slikt over seg når det blir litt varmere ute. Det er også mulig å ha seler gjennom den, slik at vi kan bruke den til høsten/vinteren også når hun sitter i sportsvogna.
3-prinser Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Hadde Voksi til mine to små for 10 og 7 år siden. Skal definitivt ha Voksi til minstemann også.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 elsker saueskinsposen til snuppa eg.. hun brukte dne fra hun var født slutten av august å nå har jeg tatt av lokket slik at hun bare sitter på det, hun har aldri blitt for varm i den..litt varmt blir det nok på sommeren men da bruker eg bare trillen..
ulydia Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Eg likte veldig godt lammeskinnsposen vår. Har pakka den vekk for nokre mnd sidan nå da, men den var veldig god å ha på vinteren med ei desemberjente. Denne gjekk også an å ta overdelen av, slik at vesla kunne ligge på underlaget med dyne over seg dersom det var litt varmare i været. Ho sov kjempegodt i denne posen, og kunne ligge timasvis i slengen ute. Gleder meg nesten til å ta den fram igjen og bruke den i sportsvogna (den har hol for 5-punktssele).
Krokka og prinsessa Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Har saueskinnspose og voksi. Saueskinnsposen er best når hun er lita, men den ble for liten da hun var 7 mnd. Men da var det mai måned og vår også ;o) Så til høsten blir det voksien som blir brukt!
annie-77 Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Odenwalder er jeg superfornøyd med! Den kan virke litt stor kanskje i begynnelsen, men det som er for langt kan brettes under barnet. Den tar litt mindre plass i baggen enn voksien (har forsøkt den også), og er ikke så klumpete.Brukte den til jenta var 2,5 år (da sluttet hun og sove på dagen) (I barnehagen var de veldig glad når vi kom med denne påsen, for de hadde mange voksiposer med knyttinger...) Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå