Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 takk:) på OBS da eller hvor kjøper jeg den? Er den dyrere i en sykkelbutikk?
Mersa og gutta <3 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har bare sett de i sportsbutikker, men ikke alle som har de. Obs har jo alt mulig, så verdt å sjekke... Ellers så finner man de på finn.no til under halvparten da...Vi er på jakt etter en brukt blå trehjulsykkel, men det er ikke og oppdrive på denne kant av landet... :-(
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Tittet nettopp på finn selv..den ene her i områden var solgt..den var pen også og kostet kun 250kr:( kipt, alltid solgt når jeg ringer he he... Skal prøve en annen nå..kun 2 stk som hadde til salgs her vi bor så ikke akkurat så mange....
Mersa og gutta <3 Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Håper dere finner en da :-) Blir helt nostalgisk av de trehjulssyklene jeg, er så fine! Forresten kan det være lurt å søke på både trehulSykkel og trehjulSSykkel!
Piken på landet Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Må bare si at DBS sin trehjulsykkel er veldig veltepetter. Viss barnet svinger langt over, så tipper den. Vesla vår har veltet så ufattelig mange ganger. Etter noen måneder kjøpte vi heller 2 hjulsykkel med støttehjul på, den har hun ikke klart å velte en eneste gang.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 hehe..gjorde det og 2 nye dukket opp..men blir litt langt å kjøre selv om det er i samme fylke.. Kansje jeg bare skal kjøpe en helt ny...den går jo i arv til lille i magen uansett:) Håper du finner en blå sykkel da..er en blå til salgs her på vestlandet hverftfall til 200kr:)! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13720736&sid=xz1cbaUwvt2014508&WT.svl=Link hvis du vil se....
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Men en 2 hjulssykkel til ei på 21mnd blir vel for stort? Har du en link til en slik sykkel da...?
Piken på landet Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 21 en mnd er nok kanskje litt lite ja... Jenta vår var sikkert nærmere 2,5 år når hun fikk 2hjuleren sin. Men jeg hadde seriøst vurdert en annen trehjulsykkel enn dbs sin altså. De er helt klart de fineste, men det hjelper lite når de bare velter.... Når de er så små som 21 mnd, virker det jo kjempegreit å ha en slik med "styrepinne" bak...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Er nettopp det du at hun ikke er intresert i den sykkelen hun har legre, vi har en slik med styrepinne:) Hun vil kjøre selv hun, men sykkelen er i plastikk og rett og slett tung og forferdelig...og i dag fant hun en trhjulling i gaten og hun ble helt revet med..skulle bare sykle overalt...men setet var altfor høyt da så det funket ikke så bra he he he:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Må bare spørre om du har ei lang jente, for mi på to rekker enda ikke ned til pedalene enda hun er ganske lang. Kjøpte DBS sykkel til henne for noen mnd siden, tenkte sevfølgelig ikke på å prøvesykle den i butikken først:)
monsun Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Hei! Jeg bor i Trondheim og selger en blå trehjuls DBS sykkel til 250 kroner, legger ut annonse på Finn. no akkurat no- Selger super trille - Peg Perego Pilko p3, sykkelsete, og rosa liten to hjulssykkel og disse/ huske også.
Libido- Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 Vi kjøpte den minste dbs'en i sommer. 2-4 år. Den kostet rundt 1000,- kroner. Har ekstra brede støttehjul og er ikke noe veltepetter =) Guttungen på 3 raser rundt over alt med den uten å velte. Vel verdt pengene =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Vi har en nesten ubrukt blå DBS trehjulssykkel hvis det er noen som er interessert (I Oslo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå