fru lykkelig Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Vi ønsker oss et gammeldags guttenavn. Skikkelig norsk navn. Vi har en Sondre fra før av. Tanta mi sier at da må han hete Jardar eller Gjermund eller noe i den stilen. Selv har vi tenkt litt på Ola eller Erlend, men trenger mange forslag. Please svar! Vil så gjerne ha navnet klart til han kommer siden vi vet at det blir en gutt.
prebs Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ok - jeg pøser på med noen tradisjonsrike jeg synes passer til Sondre: Sigurd Sigbjørn Sigmund Sverre Sveinung Hallvard Håvard Olav Einar Eirik Gudmund Torstein Torgeir Øyvind Øystein Vemund Åsmund Eivind Tollef Tallak Tordar Trygve Bjørn
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Sondre og Erlend er flotte og herlige navn sammen. Ellers foreslår jeg: Amund Viljar Peder Bendik Gustav Anton Alfred Albert Emrik Jostein Eivind Marius Wilhelm Ansgar Aslak Oskar Lauritz Edvin
Baby i vente Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Noen flere gamle navn: Harald, Ole, Petter, Audun, Leif, Håkon, Magnus, Alfred, Ludolf, Rudolf, Erik/ Eirik, Bjørnar, Peder, Halgrim, Rune, Roald, Torleif, Knut, Are, Nils, Bård, Varg, Ørjan, Lars, Juster, Kalle, Guttorm, Frikk, Dag, Simon, Albert, Åsmund, Ingar, Yngvar, Tinius, Ragnvald, Eilert, Per, Ottar, Olaf, Ingvald, Torkjell/ Torkel, Augustus, Eskil, Pål, Jacob, Alf, ... Det er masse å ta av, men av disse liker jeg godt Eilert, Håkon, Simon og Eskil
Vannmann35 Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hva med: Sondre og Olai Sondre og Arne Sondre og Helmer Sondre og Tormod Sondre og Gustav
fru lykkelig Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Mange gode forslag!!! Sigurd, Konrad, Vemund, Peder har bl.a. kommet med på lista mi! Erlend er 1.ønsket mitt, men det er ikke pappan helt enig i... Må prøve å overtale han litt.
Lady lovely locks Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jaran synes jeg er fint. gamelt norsk og ganske sjelden;)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Hjalmar Peder Iver Ole Magnus Håvard Harald Alfred Jakob Olaf Olav Sverre Sivert
ma-85 Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Vår gutt heter Thorbjørn. Andre fine norske guttenavn er feks Sverre Vemund Erling Erlend Øyvind Øystein Amund Torstein
sonne Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Even Eivind Erlend Marius Mads Petter Vetle Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå