Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig finest? Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Filip - uten tvil. Det enkle er alltid det beste. Er egentlig ingen fan av 'ph' bruk - Sophie, Christopher, Philip osv - da vi i Norge ikke klarer å gjenskape den 'ph'-lyden uansett på samme måte som i Amerika og England. Samme med Nathalie - den th-lyden klarer de færreste av oss å uttale "korrekt".

Skrevet

Jeg synes Philip - uten tvil her også...;-)

Skrevet

Filip:) Det ser mer norsk ut. Og det er lettere å skrive.

Skrevet

Helt klart Filip. Ser mye bedre ut og det er lettere for barn å forstå skrivemåten når de lærer hvordan bokstaver uttales osv på skolen. Syns det er en mye renere og finere skrivemåte. Forstår ikke vitsen med å bruke to bosktaver for å få fram en lyd vi faktisk har en bokstav for. Less is more:)

Skrevet

Filip.

Synes det er unødvendig med ph...

Skrevet

Jeg ville skrevet det med to l'er... Fillip

Skrevet

Philip!!=) uten tvil ;P

Skrevet

Har en Philip selv så stemmer for det jeg :-)

Skrevet

Filip og absolutt bare en l.

Skrevet

Den vanligste er vel Phillip... ser riktigere ut også skriftlig... men liker Filip bedre... liker vanligvis ikke disse "ph-navnene" som Sophie og lignende, men her er jeg litt usikker..

Skrevet

Filip, syns jeg! Jenta mi skal hete Filippa. Veldig få som syns det er noe fint, men jeg syns det er enestående selv - så da blir det slik;)

Skrevet

Filippa er et kjempetøft navn :-) Eneste med det er at noen uttaler det som Filip + a, andre som Fiiiilippa, med lang i - jeg foretrekker Filip + a, med trykk på a en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...