-carina- Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Flere som sliter med å komme seg inn på forumet i kveld? (
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Kom inn på forumet mitt så lenge. Fram til julibaby er oppe og går igjen. http://babyogbarn.diskusjoner.com Trulte
-carina- Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Ja, stemmer det!! Bra du passer på!! ;o)
Gulljentene Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Da tror jeg at jeg joiner dere Holdt på å klikke fullstendig for meg av all ventingen
-carina- Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg klarte ikke å legge inn så mye i overskriften... Så derfor henviste jeg folk hit i overskriften, så ser de her at de evt. kan gå videre inn på Trultes forum... Tenkte at man er jo heldig bare om folk klarer å logge inn for å se overskriften! ( Jeg håååper at det er fordi de holder på å oppgradere forumet vårt. Om det er sånn her i morgen ettermiddag også, så skal jeg sende ny klagemail! Jeg har bare ikke så mye tid til å være på forumet disse dagene her...
tsb06 Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 heia folkens:) har lagt meg til på forumet men klarer ikke logge meg på håper vårt forum blir i orden snart:) så det var kun 9 nye innlegg idag, heheh...
-carina- Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Har ropt på Trulte og bedt henne om å hjelpe deg... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå