Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har ei jente på 2,5 år som alltid har elsket å bade. Nå helt plutselig nekter hun. Hun griner og hyler og er helt desperat bare jeg nevner ordet bade.Jeg har prøvd å bade sammen med henne og dusje men hun er helt hysterisk. Hva gjør jeg? Jeg må få badet henne og vasket håret hennes.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har det på samme måte med minien på 2 år. Eller han hater å vaske håret. Jeg har kjøpt inn litt nye badeleker som han leker med i stampen sin. Når jeg sier til han at han ikke skal vaske håret spretter han oppi stampen. Og der koser han seg da. Men når han skal vaske håret , så har vi en kamp. Jeg må holde han fast mens jeg vasker håret. Men kampen må jeg jo bare ta, han gir seg vel snart. Minien vår må bade om morningen, om kvelden er han for trøtt til det.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 det er helt merkelig for det samme skjer her for tiden. hun er 2 år og 3 mnd...å blitt helt hysterisk! vil verken dusje eller bade lengre...jeg må tvinge henne å holde henne fast nesten for å få vaska henne. hun har alltid likt å bade, å alltid vært flink når jeg vasker håret hennes så hun ikke får vann i øynene. håper at dette bare er en fase...tror nok bare de har bestemt seg for at det er nok bading hehe "godt" jeg ser flere som sliter med dette
Marina26 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 we had the same problem... there was one thing that happened.she was peeing in the water while she was bathing.and she got panic and was very scared.so after that she didnt want to hear a word ab bathing. and once i just said that we not gonna take off the bleie.and that worked. so now we taking the shower.we made it little fun.i took a small chair with towel.so she is sitting on it and its fun for her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå